//
کدخبر: ۱۸۴۲۰۱ //

حاشیه دیدار تراکتورسازی - پرسپولیس/ پرشورها ورزشگاه را پر کردند

ورزشگاه یادگار امام تبریز دو ساعت مانده به شروع بازی تراکتورسازی با پرسپولیس پر شد و هواداران زیادی نیز بیرون ورزشگاه حضور دارند.

حاشیه دیدار تراکتورسازی - پرسپولیس/ پرشورها ورزشگاه را پر کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که این مصاف برای هر دو تیم مهم است و تراکتورسازان می‌خواهند که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند و پرسپولیس نیز به دنبال رسیدن به قهرمانی است.

از صبح امروز هواداران زیادی در بیرون ورزشگاه منتظر آغاز بلیط فروشی بودند و از ساعت ۱۲ این امر محقق شد و هواداران تیم تراکتور موفق به حضور در ورزشگاه شدند.

هم اکنون بیش از ۵۰ هزار نفر از هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه حضور دارند. ترافیک در مسیرهای منتهی به ورزشگاه نیز نیمه سنگین و شلوغ است.

پارکینگ‌های ورزشگاه نیز در حال پر شدن است. بیش از ۵۰ نفر از هواداران ترکمن تیم تراکتورسازی صبح امروز وارد تبریز شدند. این هواداران با لباس محلی ترکمن بوده و با همین لباس در ورزشگاه حضور خواهند یافت.

طبق توافق مسئولان دو باشگاه در جلسه هماهنگی پیش از بازی، بین ۴ تا ۵ هزار صندلی امروز در اختیار هواداران پرسپولیس قرار داده شود ولی طبق گفته مدیرعامل پرسپولیس هیچ هوادار پرسپولیسی در بازی امروز به ورزشگاه نمی‌رود و طرفداران تراکتورسازی می‌توانند از این قسمت ورزشگاه استفاده کنند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در ۲۷ بازی گذشته لیگ برتر ۱۵ پیروزی، ۱۱ تساوی و ۱ شکست داشته‌اند. سرخ‌ها همچنین آمار ۳۳ گل زده و ۱۲ گل خورده را نیز به ثبت رسانده‌اند. شاگردان برانکو با ۵۶ امتیاز در رده نخست جدول حضور دارند.

در آن سوی میدان تراکتوری‌ها در ۲۷ بازی گذشته ۱۴ پیروزی، ۷ تساوی و ۶ شکست داشته است. آنها آمار ۳۸ گل زده و ۲۱ گل خورده را نیز به ثبت رسانده‌اند. آنها با ۴۹ امتیاز در رده چهارم حضور دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان