//
کدخبر: ۱۷۱۶۴۷ //

آب پاکی پرسپولیس روی دست علیرضا حقیقی

حقیقی که به پسر پرسپولیس معروف است اما انتظار داشت تا مسئولان این باشگاه هم در این درگیری از او حمایت کنند اما این اتفاق نه تنها در مصاحبه های رسمی انجام نشد بلکه بازیکنان و مسئولان این باشگاه در صفحات مجازی هم از این دروازه‌بان حمایت نکردند.

آب پاکی پرسپولیس روی دست علیرضا حقیقی
به گزارش فرتاک نیوز،

چند روز پیش علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با علی خطیر معاون باشگاه استقلال دچار درگیری فیزیکی شد که در این درگیری بینی معاون استقلال دچار شکستگی شد و او زیر تیغ جراحان رفت. این درگیری باعث شد تا باشگاه استقلال بیانیه تندی علیه حقیقی بدهد و اعلام کند که به صورت ویژه از معاون این باشگاه در این درگیری حمایت خواهد کرد.

حقیقی‌ که به پسر پرسپولیس معروف است اما انتظار داشت تا مسئولان این باشگاه هم در این درگیری از او حمایت کنند اما این اتفاق نه تنها در مصاحبه های رسمی انجام نشد بلکه بازیکنان و مسئولان این باشگاه در صفحات مجازی هم از این دروازه‌بان حمایت نکردند.

مسئولین باشگاه پرسپولیس به کلیه بازیکنان و مسئولان این باشگاه اعلام کرده که کسی حق ورود به این درگیری را ندارد و نباید کسی از حقیقی حمایت کند. به همین دلیل برخی از بازیکنان پرسپولیس که قصد داشتند با انتشار استوری در اینستاگرام از حقیقی حمایت کنند هم از همبازی و دوست خود در این درگیری حمایت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۶۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان