//
کدخبر: ۱۵۹۱۵۳ //

ثبت هزار و ۷۷۴ فقره تقاضای طلاق در سامانه تصمیم

امید قادری مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه از ثبت هزار و 774 فقره تقاضای طلاق در سامانه تصمیم مرکز جامع مراقبت از خانواده خبر داد.

ثبت هزار و 774 فقره تقاضای طلاق در سامانه تصمیم
به گزارش فرتاک نیوز،

امید قادری مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به یکی از معضلات اجتماعی، به آماری در خصوص طلاق و ثبت آن در سامانه تصمیم پرداخت و در این زمینه گفت: هزار و 774  فقره تقاضای طلاق در سامانه تصمیم مرکز جامع مراقبت از خانواده ثبت شده است و 911 فقره تقاضا زوجین برای طلاق توافقی و 863 مورد نیز تقاضای یک طرفه که بیشتر از سوی زوجه به ثبت رسیده است.

دکتر قادری همچنین از سازش 15 درصدی پرونده‌های طلاق ارجاعی به مرکز جامع مراقبت از خانواده بهزیستی کرمانشاه با استفاده از ظرفیت مددکاران و مشاوران متخصص و مجرب خبر داد.

قادری گفت: از تعداد تقاضای طلاق ثبت شده در سامانه تصمیم هزارو 133 فقره بررسی و 641 تقاضا نیز در دست اقدام است.

این مسئول بیان داشت: با راه اندازی سامانه تصمیم و طی تفاهم نامه بهزیستی با دادگستری در خواست های زوجین متقاضی طلاق ابتدا در مرکز جامع مراقبت از خانواده ثبت و بررسی و پس از ارجاع به مراکز مشاوره مورد تایید دو نهاد پیگیری خواهد شد.

دکتر قادری یادآور شد: مرکز جامع مراقبت از خانواده بهزیستی واقع در کرمانشاه، میدان نفت، بلوار زن، بلوار بهزیستی، ساختمان شماره 2 اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به منظور کاهش طلاق و پیشگیری از این آسیب اجتماعی مردادماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۱۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان