//
کدخبر: ۱۲۸۰۲۵ //
رییس کل دادگستری هرمزگان:

حمایت از تولید ملی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

رییس کل دادگستری هرمزگان با تاکید بر تلاش همه مسوولان برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه، گفت: تنها راه برون رفت از این مشکلات، برخورد قاطع با محتکران و اخلالگران اقتصادی و حمایت از تولید ملی بر پایه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است.

حمایت از تولید ملی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام محمد صادق اکبری عصر یکشنبه در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی هرمزگان، اظهار داشت: یکی از مهمترین مصادیق حمایت از تولید ملی و سرمایه گذاری مشروع ، حمایت‌ قضایی از آنها است.

وی ادامه داد: منظور از حمایت‌ قضایی اتخاذ ساز و کارهایی است که می ‌تواند نا امنی‌ها، موانع و تهدیدها را از فضای کسب و کار دور کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

حجت الاسلام اکبری تاکید کرد: مقابله با قاچاق و برخورد با محتکران و اخلالگران در روند توزیع مایحتاج عمومی نیز از دیگر ابعاد حمایت قضایی از تولید ملی است.

رییس کل دادگستری هرمزگان بیان داشت: باید فهرستی از واحدهای صنعتی که تولید آنها در اثر موانع حقوقی و قضایی متوقف یا محدود شده ، تهیه و پیگیری های لازم به منظور رفع موانع موجود انجام شود.

حجت الاسلام اکبری اظهار داشت: دستگاه قضایی استان هرمزگان برای مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی قائل نیست و بی تردید لازمه حمایت از سرمایه گذاری و تولید، مبارزه بی امان با مفاسد اقتصادی است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۰۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان