//
کدخبر: ۷۱۲۲۸ //

مشخصات دوربین گلکسی S۹ و S۹ پلاس پیش از رونمایی رسمی لو رفت!

پرچمداران جدید سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 معرفی می شوند. با این حال مشخصات دوربین گلکسی S9 و S9 پلاس پیش از رونمایی رسمی فاش شد. اطلاعات جدید مشخصات دوربین گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را در اختیار ما قرار می دهد.

مشخصات دوربین گلکسی S9 و S9 پلاس پیش از رونمایی رسمی لو رفت!
به گزارش فرتاک نیوز،

کمی بیش از یک ماه تا معرفی دو دستگاه گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس فاصله داریم. با این حال در جدیدترین گزارش، مشخصات دوربین گلکسی S9 و S9 پلاس در اختیار ما قرار گرفته است.

 

گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس از دوربین های متفاوتی استفاده خواهند کرد. بر اساس مشخصات دوربین گلکسی S9 و S9 پلاس، مدل کوچکتر به یک سنسور 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی مجهز می شود. این دوربین از لرزشگیر اپتیکال بهره می برد.

 

گلکسی S9 پلاس همانند گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 به دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهد شد. رزولوشن این دوربین ها برابر با 12 مگاپیکسل است.  

 

یکی از ویژگی های جذابی که توسط مشخصات دوربین گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس فاش شده است، استفاده از دریچه دیافراگم متغیر در گلکسی S9 است. بر اساس این گزارش، گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به دریچه دیافراگم F1.5 بهره می برند. ال جی V30 نزدیک ترین رقیب این محصولات محسوب می شود که دریچه دیافراگم دوربین آن F1.6 است.

Samsung-Galaxy-S9-camera-details

تکنولوژی امکان تغییر دریچه دیافراگم را قبلا در گوشی سامسونگ W2018 دیده بودیم. توسط این فناوری، کاربران قبل از ثبت تصاویر قادر به تغییر دریچه دیافراگم هستند.

 

گلکسی S9 پلاس به دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهد شد که دارای دریچه دیافراگم های F2.4 و F1.5 هستند. این دو سنسور می توانند به صورت همزمان عکس بگیرند. علاوه بر امکان زوم توسط این دو دوربین، عمق نیز توسط آن ها تشخیص داده می شود. در بخش جلویی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده شده که دارای سیستم فوکوس خودکار است.

 

در این گزارش برخی از مشخصات فنی این دو دستگاه نیز منتشر شده است. گلکسی S9 از نمایشگر 5.77 اینچی، 4 گیگابایت رم و باتری 3000 میلی آمپری بهره می برد و گلکسی S9 پلاس به صفحه نمایش 6.22 اینچی، 6 گیگابایت رم و باتری 3500 میلی آمپری مجهز می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۲۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان