//
کدخبر: ۲۶۶۹۲ //

ترافیک ستاره های پرسپولیس در این منطقه از زمین/ برانکو با مشکل تصمیم گیری مواجه است

قرار بود فرشید باقری هافبک دفاعی استقلال به پرسپولیس ملحق شود اما این بازیکن یک فصل دیگر با آبی‌ها قرارداد دارد. با گلی هم که او به سپاهان زد و نایب‌قهرمانی استقلال را تثبیت کرد، ماندنش در تیم منصوریان قطعی شد.

ترافیک ستاره های پرسپولیس در این منطقه از زمین/ برانکو با مشکل تصمیم گیری مواجه است
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو که خوب می‌داند کمال کامیابی‌نیا قراردادش را با پرسپولیس بالاخره تمدید می‌کند به دنبال یک ذخیره مطمئن می‌گردد.

 

مرد کروات وقتی از فرشید باقری ناامید شد، دوباره سراغ احمد نوراللهی را گرفت. گویا این بازیکن آزادشهری در تماس تلفنی با برانکو مدعی شده قبل از شروع لیگ هفدهم خدمت سربازی‌اش به اتمام خواهد رسید.

 

البته پرسپولیس شهاب کرمی را هم دارد. جوانی که در فولاد خوزستان و نیمه دوم بازی با سیاه‌جامگان مشهد عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته اما سرنوشت او هم در گروی تصمیم برانکو است. سامان نریمان‌جهان هافبک تبریزی پرسپولیس هم که هنوز نتوانسته رضایت خاطر مرد کروات را جلب کند، شنیدیم به شرطی در جمع سرخپوشان تهرانی می‌ماند که تخفیف بدهد و از قراردادش کم کند!

 

اما احسان علوان‌زاده حکایت متفاوتی دارد. سخت‌ترین تصمیم برانکو خط زدن یا حفظ هافبکی تکنیکی است که این اواخر خوب کار کرده است. با توجه به اینکه احسان علوان‌زاده فصل بعد سهمیه بالای 23 سال محسوب می‌شود، بنابراین نگه داشتن او به دلیل پر کردن سهمیه بزرگسال پرسپولیس کار دشواری است.

 

پرسپولیس در این لیست محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده را نیز دارد و برانکو هم مطمئن است کمال کامیابی‌نیا و سروش رفیعی هم تمدید خواهند کرد. ضمن آن که مرد کروات قصد دارد از محسن ربیع‌خواه در پست اصلی‌اش به عنوان هافبک دفاعی استفاده کند. البته وحید امیری نیز قابلیت بازی در خط میانی و حمله را دارد.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان