//
کدخبر: ۱۴۱۵۸ //

مذاکره شرکت آلمانی با استاندار برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های خوزستان

استاندار خوزستان با اشاره به حضور هیات سرمایه‌گذاری آلمانی در اهواز گفت: دفتر این شرکت در اهواز در شهرک‌های صنعتی مستقر شده است و ما از آن ها دعوت کردیم تا برای صنایع پایین دستی پتروشیمی، انرژی و همچنین فرودگاه اهواز در استان حضور پیدا کنند.

مذاکره شرکت آلمانی با استاندار برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های خوزستان
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا شریعتی در جلسه‌ای که عصر گذشته، 21 اسفند ماه با حضور هیات آلمانی در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این شرکت برای طراحی، مشاوره و جذب سرمایه گذار برای فرودگاه اهواز و همچنین شهرک صنایع پایین دستی پتروشیمی و انرژی وارد استان شده‌ است و در این زمینه با آن‌ها به مذاکره می‌پردازیم.

 وی افزود: این شرکت آلمانی با تجربه‌ای 60 ساله کارهای بزرگی در نقاط مختلف دنیا انجام داده و در روسیه حدود 2 هزار پروژه اجرا کرده است.

 شریعتی با اشاره به علاقه این شرکت به ایران و به ویژه استان خوزستان گفت: این هیات ابراز علاقه و اصرار داشتند که کارها و سرمایه‌گذاری خود در ایران را از خوزستان شروع کنند.

 وی خاطرنشان کرد: از ماه ها قبل مشاورین و معاونین استان با نمایندگان این شرکت آلمانی در تماس و مذاکره بودند و امروز شرایط فراهم شد که مذاکره حضوری داشته باشیم و بنا شد تا سایر مسائل در زمینه‌های مختلف پیگیری شود و تفاهم‌نامه‌های لازم منعقد و مطالعاتی انجام گیرد تا در زمینه جذب سرمایه برای پروژه‌ها اقدام شود.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان