//
کدخبر: ۳۶۱۸۲۳ //
معاون شهردار کرمانشاه خبرداد؛

نوسازی معابر کرمانشاه با ۲۰۰هزار تن آسفالت

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرمانشاه گفت: برای آسفالت معابر و کوچه‌های شهر کرمانشاه به ۲۰۰ هزار تن آسفالت به ارزش ۲۴۰ میلیارد تومان نیاز است.

نوسازی معابر کرمانشاه با ۲۰۰هزار تن آسفالت
به گزارش فرتاک نیوز،

 «حمید اعتصام‌فر» با بیان اینکه آسفالت و تقاطع غیرهمسطح دو شاخص مهم فعالیت های حوزه معاونت عمرانی شهرداری طی چند ماه اخیر است، اظهار داشت: پیش بینی می‌شود در صورت تامین اعتبار نیز پروژه آسفالت شهر کرمانشاه تا پایان سال کاری در همین امسال به اتمام برسد.

وی افزود: ۲۰۰ هزار تن آسفالت برای معابر، خیابان و کوچه‌های شهر کرمانشاه لازم است.معاون فنی و عمرانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: هزینه این میزان آسفالت حدود ۲۴۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

اعتصام‌فر ادامه داد: بخشی از کار توسط پیمانکار و بخش دیگر آن از سوی شهرداری انجام می‌گیرد.وی افزود: برای لکه گیری نیز حدود ۲۰ پیمانکار مشغول لکه گیری سطح شهر و کوچه‌ها هستند.

اعتصام‌فر در ادامه به ۳ پروژه‌های عمرانی سطح شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: شاخص‌ترین پروژه‌ در این بخش، تقاطع غیر هم سطح میدان سپاه در حال انجام است.

وی اضافه کرد: تقاطع قره سو واقع در کمربندی غربی است قرار است که بزودی آغاز به‌کار کند.

اعتصام‌فر افزود: تقاطع مادر و  تقاطع حافظیه در کمربندی شرقی در دست مشاور است و در حال بررسی و مطالعه است تا ببینم پاسخگوی ترافیک منطقه هست یا خیر و پس از مطالعه و بررسی یکی از این دو تقاطع وارد مرحله اجرا می‌شود.

اعتصام‌فر با بیان اینکه اجرا و مدت قرارداد این سه پروژه‌ ۱۸ ماه است، افزود: اگر از در چند روز آینده  قرارداد این پروژه‌ها بسته شود، پایان سال ۱۴۰۲ این سه پروژه‌ به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: نیازسنجی تقاطع از حوزه معاونت ترافیک بررسی می شود، در طرح‌ها نیازسنجی و مطالعه می‌شود که در چه جاهایی نیاز به تقاطع هم سطح یا غیر هم سطح دارد. مشاور هم تعیین کننده مکان و ... است و بعد به مرحله پیمانکار و اجرا می‌رسد.

معاون‌عمرانی شهرداری کرمانشاه اعتبار اولیه این تقاطع‌ها را  ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود:  این میزان اعتبار برای سه تقاطع است و امکان ۵ تا ۱۰ درصد کمتر یا بیشتر شدن اعتبار هست.

وی به انجام برخی کارهای متفرقه در حوزه عمرانی شهرداری اشاره کرد و گفت: این اقدامات  در حد معاملات متوسط در مناطق شهرداری انجام می‌گیرد که نظارت آن با معاونت عمرانی شهرداری است.

وی افزود: پیاده رو سازی‌ها، جدولگذاری‌ها، هدایت آب‌های سطحی، لکه‌گیری معابر  و ... که در بودجه این معاونت پیش‌بینی شده و در هر منطقه در حال انجام و بررسی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۸۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان