//
کدخبر: ۳۵۵۱۷۰ //

قصه ترور یک عشق/اکران فیلم سینمایی هناس در کرمانشاه

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از اکران فیلم سینمایی هناس در سینماهای کرمانشاه خبر داد.

قصه ترور یک عشق/اکران فیلم سینمایی هناس در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد جواد کنجوری در گفتگویی با فرتاک نیوز گفت: هناس در چهلمین جشنواره فیلم فجر مورد تحسین منتقدان و مخاطبان زیادی قرار گرفت و برنده سیمرغ بلورین نیز در این جشنواره شد.

وی افزود:  این فیلم که نمایش بخش‌های مختلفی از زندگینامه شهید داریوش رضایی نژاد از شهدای ترور کشورمان می پردازد به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه می باشد.

کنجوری گفت:  در این فیلم که روایتی عاشقانه از زندگی شهید رضایی نژاد است؛ بازیگرانی همچون «مریلا زارعی»، «بهروز شعیبی»، «وحید رهبانی»، «سیاوش طهمورث»، «سولماز غنی»، «امین میری»، «علیرضا نایینی» به ایفای نقش می‌پردازند.

وی ادامه داد: ژانر فیلم درام اجتماعی خانوادگی تولید شده که با نگاهی زنانه به مقطعی مهم و ملتهب از دهه ۹۰ جامعه ایران می‌پردازد. این اثر روایت‌ گر قصه زنی است که زندگی‌ خود را به دلیل تهدید های مکرر در آستانه فروپاشی می‌بیند.

وی خاطرنشان کرد: اکران فیلم مذکور در سینماهای آزادی و بیستون(هتل پارسیان) کرمانشاه آغاز شده و علاقمندان می توانند جهت رزرو اینترنتی بلیت به نشانی www.gisheh7.ir مراجعه کنند.

وی در خاتمه با بیان اینکه پخش فیلم مذکور با موسسه بهمن سبز حوزه هنری است گفت: در شهرستان های استان و اماکن فاقد سینما نیز امکان اکران این فیلم از طریق واحد سیار امور سینمایی استان فراهم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۱۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان