//
کدخبر: ۳۴۳۶۲۲ //

گفتمان سازی جوانان در استان ایلام برگزار شد

در کتابخانه عمومی ولیعصر این گفتمان با حضور اساتید دانشگاه، فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد.

 گفتمان سازی جوانان در استان ایلام برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 گفتمان سازی جوانان در استان ایلام در کتابخانه عمومی با حضور اساتید دانشگاه، فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد.

ابوالفضل رضایی نماینده تشکل های نوجوانان و جوانان میهمان ویژه این جلسه بود.

وی در ابتدا به نقش جوانان در جامعه، ایران و جهان اشاره کرد و افزود: بزرگترین سرمایه هر کشوری جوانان آن کشور بوده و آینده خوب کشور ملزم به داشتن جوانان شایسته است و امروز با تقویت جوانان باید ایران پیش رو را تقویت کنیم.

رضایی افزود: از آنجا که ارتباط با این نوع مخاطب سخت است باید اورا درک کرد و به وی بها و فرصت داد که رشد و شکوفایی‌اش را دید.

وی در ادامه اشاره‌ای به نقش جوانان در امور سیاسی کشور و مطالبه‌گری به ویژه در دانشگاه‌ها کرد و گفت که مطالبه‌گری برای مسولین به مانند شب امتحان است و نبود آن برای مسئول، به معنی نبود امتحان برای یک تحصیل گر است.

در بخش گفتمان: اساتید دانشگاه و فرهنگیان به عیوب سیستم آموزشی و کنکور اشاره کردند و این موضوع به تایید نوجوانان و جوانان هم رسید و دانش آموزان به کمبود امکانات کافی و مشکلات ریز و درشت آموزشی اشاره کردند.

IMG_3509

برخی از جوانان در خصوص عدم شفافیت در حوزه مسایل کلان سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و... کشور توسط مدیران گفت و گو کردند و عدم شفافیت در کار و تصمیمات مسولین را یک نوع آفت شمردند.

در پایان ابوالفضل رضایی خواستار تقویت روحیه خود باوری و رشد فردی در نوجوانان و جوانان شد و گفت: محدودیت و کمبود امکانات تاثیر بزرگی در مسیر هر فردی دارد اما با نگاهی به تاریخ میبینیم جهان توسط مردان بزرگی ساخته شده است که از خانه های کوچک بیرون آمده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۶۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان