//
کدخبر: ۳۴۰۰۳۴ //

فوری/سقوط هواپیما در کاشمر

هواپیما را فروخته بوده اند و هنگام تست نهایی برای انتقال به فرودگاه اراک سقوط کرده است.

فوری/سقوط هواپیما در کاشمر
به گزارش فرتاک نیوز،

مسئولان فرودگاه می گویند که هواپیما را فروخته بوده اند و هنگام تست نهایی برای انتقال به فرودگاه اراک سقوط کرده است.البته این قسمت غیر مهم ماجراست و کشته شدن هر دو سرنشین این هواپیمای سبک، قسمت مهم حادثه سقوط هواپیما   بوده که پای عوامل انتظامی و قضایی را به پرونده گشوده است.

این حادثه ساعت 13روز پنجشنبه در اطراف فرودگاه فوق سبک کاشمر رخ داد که بلافاصله نجاتگران آتش نشانی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان راهی محل شدند.

تست هواپیمای فروخته شده، به قیمت جان

این هواپیمای دونفره در ضلع شرقی فرودگاه کاشمر سقوط کرد که پس از رسیدن اکیپ آتش نشانی، آتش نشانان ابتدا با انجام اقدامات پیشگیرانه از انفجار هواپیما و وقوع هر گونه حادثه جلوگیری کردند.

بررسی های بعدی نشان داد که سرنشینان هواپیما که دو مرد 29ساله و 45ساله بودند، جان باخته اند. آتش نشانان پیکر این افراد را بیرون کشیده و تحویل نیروهای انتظامی دادند. براساس آنچه اعلام شده، هواپیما هنگام نشستن دچار حادثه شده است.

علت سقوط هواپیما از سوی کارشناسان مربوط در دستور کار قرار گرفت و پس از صدور مجوز از سوی مقام قضایی اجساد به سردخانه منتقل شدند.

اسامی قربانیان سقوط هواپیما در کاشمر

آریا دستوری که خلبان یکی از شرکت‌های هواپیمایی نیز بوده هدایت این هواپیما را بر عهده داشته و بهنام بادله که مسئول فنی فرودگاه کاشمر است نیز او را همراهی می‌کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۰۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان