//
کدخبر: ۳۳۸۲۱۶ //

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط سایبان ورودی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اظهار تاسف، از فوت مردی ۵۰ ساله بر اثر سقوط سایبان ورودی اورژانس بیمارستان بعثت سنندج، خبر داد.


جان باختن یک نفر بر اثر سقوط سایبان ورودی
به گزارش فرتاک نیوز،

آرزو فلاحی در گفت‌وگو اظهار کرد: صبح امروز در حادثه‌ای، سایبان ورودی اورژانس بیمارستان بعثت فرو ریخت و متاسفانه در این سانحه مردی ۵۰ ساله اهل شهرستان بانه، بر اثر  شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.  

به نقل از علوم‌پزشکی استان کردستان،وی ضمن عرض تسلیت به خانواده فرد متوفی بر اثر این حادثه افزود: در پی اعلام این سانحه و سقوط سایبان بخش ورودی اورژانس بیمارستان بعثت سنندج که خارج از محیط درمانی است، همراه بیمار مراجعه‌کننده به بخش سرپایی اورژانس بیمارستان مذکور دچار جراحات شدید شد، که بلافاصله با اعلام کد بحران و کد احیاء بیمارستان، با حضور سریع   تیم‌های درمانی دانشگاه، آتش نشانی سنندج و جمعیت هلال احمر کردستان، اقدامات لازم در خصوص رهاسازی، آواربرداری و احیاء بیمار انجام شد ولی متاسفانه علی رغم تلاش قابل توجه همکاران، این حادثه منجر به فوت بیمار شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است که متعاقبا پس از اعلام نظر مسئولین ذیربط و ضمن بررسی تمامی جوانب، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۲۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان