//
کدخبر: ۳۲۴۹۰۰ //

آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در چرداول

طی مراسمی باحضور فرماندار وفرمانده سپاه شهرستان از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در شهرستان چرداول تجلیل به عمل آمد.

آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در چرداول

به گزارش فرتاک نیوز : امروز ۳۰ شهریور همزمان با شروع هفته دفاع مقدس  آیین تکریم و تجلیل از پیشکسوتان مقاومت و دفاع مقدس چرداول  شهرستان برگزار شد.

سرهنگ سلیمانی فرمانده سپاه چرداول خودباوری و اعتماد به نفس را مهمترین دستاورد دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: رزمندگان اسلام با فداکاری و رشادت خود به خوبی از ارزش‌های اسلامی، آرمان‌ها و اهداف متعالی نظام صیانت کردند.

وی با اشاره به فداکاری وایثارگری های لشکر ۱۱ حضرت امیرالمومنین (ع) گفت:همین پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس که خود تشکیل دهنده لشکر حضرت امیربودند درطول جنگ از جنوب تا غرب بعنوان یکی از لشکرهای قدرتمند وزبده با پشتوانه الهی عملیات مهمی در مقابله با ارتش بعثی انجام دادند.

وی گفت:یکی ازاین عملیات های انجام گرفته عملیات میمک بود با پشتوانه مردمی که برخواسته از لبیک به ندای حضرت امام بزرگترین ضربه به دشمن بعثی وارد ساخت واین افتخارات دردفاع مقدس نتیجه ایثارگری های شما پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس می باشد وتا ابد ماندگار خواهد ماند.

وی اضافه کرد: جعبه سیاه هشت سال دفاع مقدس و ارزش و دستاوردهای آن باید برای همه بازگشایی و رمز پیروزی در این دوران تبیین شود.

فرمانده سپاه چرداول افزود: قدرت دفاعی و امنیتی ما بر همگان روشن شده و اکنون هیچ ابر قدرتی در جهان فکر حمله به میهن اسلامی ما را در اذهان خود مرور نمی کند که این مهم از برکات دفاع مقدس و ایستادگی در برابر دشمنان است

 

سرهنگ سلیمانیان بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس که نمایش ایمان، غیرت، شجاعت و دلاورمردی رزمندگان اسلام در برابر جبهه کفر بود را باید عقبه امنیت، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۹۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان