//
کدخبر: ۳۲۴۵۷۷ //
در نشست اولین مهرواره نمایشنامه خوانی جوانان استان با هنرمندان تاکید شد؛

لزوم توجه نمایش نامه ها طبق ۱۴ بند شورای فرهنگی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در نشست هم اندیشی اولین مهرواره نمایش خوانی که با حضور جمعی از هنرمندان نمایش شهر برپا شد بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

لزوم توجه نمایش نامه ها طبق ۱۴ بند شورای فرهنگی
به گزارش فرتاک نیوز،

ایمان درخشی گفت: این برنامه بعنوان اولین ‌مهرواره ی نمایش خوانی در سطح استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود که بیشتر جنبه های آموزشی مورد نظر می باشد.

وی با تاکید بر استفاده ی حداکثری از اهالی و پیشکسوتان نمایش کرمانشاه، افزود: باید محتوای این نمایش نامه ها طبق ۱۴ بند شورای فرهنگی باشند.

ایمان درخشی گفت: یکی از اهداف این رویداد، حمایت از هنرمندان استان در ایام کرونا به منظور ترویج و اعتلای خوانش متون نمایشی برگزار می شود.WhatsApp Image 2021-09-18 at 15.04.24 (1)

وی افزود:  با برگزاری رویداد مذکور ضمن نشر فرهنگ ایثار و مقاومت به نحوی در این شرایط سخت اقتصادی، از هنرمندان تئاتر استان نیز به لحاظ مادی و هم به لحاظ معنوی حمایت کرده است که نشان از  دغدغه  سازمان فرهنگی شهرداری در حوزه تئاتر و هنرمندانش دارد.

در ادامه، هنرمندان حاضر در جلسه به تبادل نظر در زمینه ی هرچه با شکوه برگزار شدن این مهرواره پرداختند.

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند پیگیری اخبار این رویداد و همچنین آثار خود را در سه بخش دفاع مقدس، تئاتر دینی و بخش آزاد از طریق صفحه اینستا گرام به آدرس

@stage.reading.ksh

یا از طریق پیام رسان واتساپ به شماره 09185555259 ارسال کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۵۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان