//
کدخبر: ۳۲۳۱۲۹ //

صدور اینترنتی مجوز خروج از کشور دانش آموزان مشمول

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از صدور اینترنتی مجوز خروج از کشور برای دانش آموزان مشمول خبر داد.

 صدور اینترنتی مجوز خروج از کشور دانش آموزان مشمول
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "مسعود همتی" اظهار داشت: در راستای هوشمندسازی روند رسیدگی به درخواست مشمولان و کاهش مراجعات حضوی، با تلاش های صورت گرفته امکان صدور اینترنتی مجوز خروج از کشور برای دانش آموزان دارای معافیت تحصیلی فراهم شده است.

وی افزود: بر این اساس دانش آموزان مشمول دارای معافیت تحصیلی در سقف مجاز سنوات تحصیلی می توانند به صورت اینترنتی برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام کنند .

سرهنگ همتی ادامه داد: ضمنا مشمولان دانش آموز دارای معافیت تحصیلی که در سنوات مجاز تحصیلی هستند برای ثبت درخواست خروج از کشور خود لازم است به سامانه خروج از کشور وظیفه عمومی به نشانی services.epolice.ir مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی پلیس کرمانشاه خاطرنشان کرد: با بررسی از طریق سامانه هوشمند شرایط اولیه دانش آموزان برای بهره مندی از مجوز خروج از کشور ،درخواست مشمول به مرحله واریز ودیعه ارسال شده و پس ازپرداخت اینترنتی ودیعه توسط مشمول، مجوز خروج از کشور توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا بدون نیاز به مراجعه حضوری آن ها به صورت اینترنتی صادر می شود.

وی در پایان گفت: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۱۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان