//
کدخبر: ۳۱۴۹۱۲ //

دستگیری راننده ای که زوج جوان کرمانشاهی را مقابل کلینیک شهید چوبکار زیرگرفت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری راننده ای خبر داد که اخیرا با زیر گرفتن یک زوج جوان در شهر کرمانشاه که منجر به فوت آنها شد از صحنه حادثه متواری شد.

دستگیری راننده ای که زوج جوان کرمانشاهی را مقابل کلینیک شهید چوبکار زیرگرفت

 سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: حوالی ساعت سه بامداد روز (۲۹ خرداد) یک مورد حادثه رانندگی در سه راه شریعتی مقابل کلینیک شهید چوبکار به پلیس گزارش شد.

وی افزود: ماموران پلیس راهور پس از حضور در صحنه حادثه مشاهده کردند اقایی ۴۲ ساله همراه با همسر ۳۵ ساله خود بر اثر سانحه رانندگی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند.

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ آمویی خاطر نشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پیکان با این زوج جوان برخورد کرده و پس از زیر گرفتن آن ها از صحنه حادثه متواری می شود.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: با متواری شدن راننده پیکان تلاش ماموران برای دستگیری وی آغاز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتی وی را در کرمانشاه دستگیر کنند.

وی در پایان با بیان اینکه راننده دستگیر شده به مراجع قضایی تحویل شده است، گفت: حوادث رانندگی امری اجتناب‌ناپذیر به شمار می رود و به جای فرار باید به مصدومان حادثه کمک و تلاش کنیم جانشان را نجات دهیم.

سرهنگ آمویی یادآور شد: در این حادثه نیز راننده متواری اگر به جای فرار مصدومان را به مراکز درمانی منتقل می‌کرد احتمال نجات جان آنها وجود داشت و خانواده های زیادی داغدار نمی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۹۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان