//
کدخبر: ۲۸۷۵۴۱ //

فصل سریال "The Order" ساخته نمی شود

سریال درام ترسناک «فرقه» نت‌فلیکس برای فصل سوم بازنخواهد گشت.

فصل سریال "The Order" ساخته نمی شود

«دنیس هیتون» خالق، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال جمعه شب گذشته در صفحه‌ی توییتر خود کنسل شدن این مجموعه را تأیید کرده و می‌نویسد: «افتخار این را داشتم که تا دو فصل با عوامل و بازیگران بی‌نظیر سریال در نت‌فلیکس همکاری کنم. یکی از بهترین تجارب حرفه‌ای من بود. متأسفانه، ما بازنخواهیم گشت، اما خاطرات تولید سریال و یادگارهایی که به سرقت بردم را گرامی خواهم داشت. از همه‌ی شما که سریال را نگاه کردید قدردانی می‌کنم.»

به گزارش فرتاک نیوز؛ هیتون سپس توضیح می‌دهد که هواداران می‌توانستند در فصل سوم منتظر چه وقایعی باشند: «پ.ن: جک قرار بود آلیسا را کاملاً زنده کند، اما او به شکلی که نباید به زندگی برمی‌گشت. چیزی شبیه به داستان «قبرستان حیوانات خانگی». شاید توسط زکیا تسخیر می‌شد. و گروهی دیگر از مردگان را با خود بازمی‌گرداند.»

فصل اول سریال «فرقه» مارس سال ۲۰۱۹ از نت‌فلیکس پخش شده بود و در آن زمان به فاصله‌ی کوتاهی اعلام شد که فصل دوم نیز به تولید خواهد رسید. فصل دوم سریال ژوئن گذشته روی ایر رفت و داستان «جک مورتون» که به یک انجمن مخفی می‌پیوست را پی می‌گرفت.

دیگر بازیگران سریال «جیک منلی»، «سارا گری»، «مت فروور»، «سم ترامل»، «کاترین ایزابل»، و «مکس مارتینی» بودند و هیتون، «چاد اوکس»، و «شلی اریکسون» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی «فرقه» فعالیت کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۵۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان