//
کدخبر: ۲۸۷۳۲۰ //
مدیر آبفای شهرستان کرمانشاه:

شکستگی خط پمپاژ بیمارستان امام حسین(ع) بدون قطعی آب برطرف شد

مدیر آب‌ فاضلاب شهرستان کرمانشاه از برطرف شدن مشکل شکستگی خط پمپاژ بیمارستان امام حسین (ع) بدون قطعی آب خبر داد.

شکستگی خط پمپاژ بیمارستان امام حسین(ع) بدون قطعی آب برطرف شد

مهدی رشید پور مدیر آبفای شهرستان کرمانشاه در گفتگو با فرتاک نیوز گفت: ساعت ۱۰ صبح روز امروز جمعه (۲۳ آبان ماه ۹۹) شکستگی خط پمپاژ آب بیمارستان امام حسین بر خیابان باغ ابریشم از سوی مسئول تاسیسات این بیمارستان به اکیپ حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب منطقه ۳ کرمانشاه اطلاع داده شد.

 به گزارش فرتاک نیوز؛ وی افزود: با توجه به شرایط بیمارستان امام حسین (ع) در بحث بیماری کرونا همکاران ما بلافاصله در محل حاضر شدند و بدون قطعی آب، پس از ۹ ساعت تلاش بی وقفه حدود ساعت ۱۹  مشکل شکستگی خط پمپاژ این بیمارستان برطرف شد.

 وی تصریح کرد: بیمارستان امام حسین(ع) دارای یک خط اختصاصی پمپاژ آب است که به دلیل شکستگی لوله و ارتفاع سطح این بیمارستان از مخزن آب دچار  افت فشار شده بود و با تعریض این خط هم اکنون مشکل مرتفع شده است.

رشیدپور در پایان یادآور شد:با توجه به رسالت آبفا و تاکید دکتر کاکاوند مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه مبنی بر آبرسانی پایدار و سالم و بهداشتی به هم استانی های گرامی پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه بدون وقفه در حال خدمت رسانی می باشند که در این شرایط سخت بیماری کرونا بتوانیم خدمتگزار مردم شریف استان باشیم.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی


 

IMG_20201113_205645_441

IMG_20201113_205658_074

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۳۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان