//
کدخبر: ۲۸۴۱۵۵ //
شهردار کرمانشاه:

پیاده راه مدرس باعث رونق بازار می شود نه کسادی آن/ در کرمانشاه هیچ مدیری حق دروغ گفتن و بد عهدی ندارد

شهردار کرمانشاه با اشاره به برخی انتقادات به پیاده راه خیابان مدرس بیان داشت: با انجام این پروژه نه تنها بازار اصناف کساد نمی شود بلکه باعث رونق اقتصادی هم می شود.

 پیاده راه مدرس باعث رونق بازار می شود نه کسادی آن/ در کرمانشاه هیچ مدیری حق دروغ گفتن و بد عهدی ندارد

دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در نشست خبری که امروز (۱ آبان ماه ۹۹) با اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت: از مدیران دو چیز میخواهم اول دروغ نگویند و دوم اینکه بد عهدی نکنند که دروغ آفت همه خوبیهاست.

photo_2020-10-22_17-01-40

به گزارش فرتاک نیوز، طلوعی افزود : ما در شهرداری سعی کردیم فقط حرف نزنیم و عمل کنیم و تنها راه پیشرفت کرمانشاه کم حرف زدن و زیاد کار کردن است و جواب دیگران را با آبادانی شهر می دهیم.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: مردم کرمانشاه مردم قانعی هستند و آسفالت جز حداقل های خدمات به مردم است و بابت آسفالت معابر مردم از ما تشکر می کنند که برادری ما خدمت صادقانه  و محبت به مردم است باید در عمل به مردم بفهمانیم که ولی نعمت ما هستند و ما خادم آنهاییم.

دکتر طلوعی بیان داشت: تا کنون ۲۳۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر کرمانشاه استفاده شده است.

ایشان با اشاره به برخی انتقادات به پیاده راه خیابان مدرس بیان داشت: با انجام این پروژه نه تنها بازار اصناف کساد نمی شود بلکه باعث رونق اقتصادی هم می شود.

وی افزود: طرح پیاده راه در تمام دنیا در حال انجام می باشد و طرحی است که جوابدهی خوبی داشته هدف اصلی ما در این طرح کمرنگ کردن استفاده از خودرو و احیا کردن فرهنگ پیاده روی است

شهردار کرمانشاه خاطر نشان کرد: در قسمت میانی این طرح خط BRT با ۶ ایستگاه راه اندازی می شود ودر پیاده راه نیز از مبلمان شهری وفضای سبز استفاده خواهد شد.

دکتر طلوعی اضافه کرد: به زودی سند چشم انداز ۶ ساله شهر کرمانشاه در دسترس قرار می گیرد که در این چشم انداز ۶ ساله شهر را آماده تحولات خوبی در حوزه خدمات شهری،ترافیک و عمرانی خواهیم کرد.

این مقام مسئول افزود: اعتماد سازی، صداقت، عدالت میتواند شهر را بسازد و با همدلی ایجاد شده میتوان گفت در شهر کرمانشاه طی چهار سال آینده به اندازه ده سال کار انجام گرفته است.

طلوعی در ادامه با اشاره به جمع آوری زباله گردها از سطح شهر نیز گفت:در محله ملاحسینی زمینی برای ضایعات فروشی ها در نظر گرفته شده و به زودی ۵۶۰ مغازه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به شبکه آبهای سطحی نیز گفت: در این زمینه ۱۲ نقطه حاد شناسایی شده است وبا لوله گذاری یا ایجاد کانال مشکل را حل کرده ایم.

خبرنگار: #طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۱۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان