//
کدخبر: ۲۷۷۵۴۷ //

مرمت پارک نوستالوژیک سمنان

مدیر منطقه یک شهرداری سمنان از آغاز مرمت فاز دوم پارک 8 شهریور سمنان خبر داد

مرمت پارک نوستالوژیک سمنان

الیاس افضلی مدیر منطقه یک شهرداری سمنان گفت : پارک شش هکتاری 8 شهریور برای اهالی سمنان  به عنوان قدیمی ترین پارک این شهر شناخته شده که در منطقه یک و در نزدیکی باغات شهر قرار گرفته و در سال 1346 احداث شده است.  

به گزارش فرتاک نیوز، افضلی گفت : بوستان ها و فضاهای سبز همچون سایر فضاهای شهری دچار فرسایش شده و نیازبه مرمت دارند تا خدمات فراغتی و محیط زیست آنها تداوم یابد ، در همین راستا طرح مرمت و بهسازی پارک 8 شهریور در دو فاز تعریف شد که فاز اول آن در اواخر سال 97 انجام و فاز بعدی آن شروع شده است .

وی با اشاره به لزوم عملیات بهسازی و مرمت پارک ها و بوستان های سطح منطقه گفت : این فعالیت ها  در راستای زیباسازی و با هدف ارائه خدمات مطلوب ، آسایش و همچنین افزایش ایمنی و امنیت شهروندان و رفع نواقص و مشکلات موجود اجرایی می شوند .

افضلی گفت : عملیات فاز دوم مرمت پارک 8 شهریور شامل مرمت و نوسازی سرویس های بهداشتی ، وسایل بازی ، احداث آبنما ، بهسازی روشنایی پارک و انجام نورپردازی می شود که با اعتبار سه میلیون ریال در حال انجام است .

مدیر منطقه یک شهرداری سمنان خاطرنشان کرد : اجرای به موقع عملیات بازسازی و مرمت در عرصه های مختلف عمرانی و فضای سبز ضمن جلوگیری از هزینه های اضافی و افزایش بهره وری امکانات شهری ، رضایت شهروندان را در پی دارد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۵۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان