//
کدخبر: ۲۶۳۲۵۴ //
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

هیچ شهر سفیدی نداریم /ثلاث باباجانی، جوانرود و هرسین در وضعیت قرمز قرار دارند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشدار داد هیچ شهر سفیدی نداریم در شهر سفید باید طی ۱۴ روز گذشته بیشتر از یک نفر در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت نه بستری شده باشد نه مشکوک باشد.

هیچ شهر سفیدی نداریم /ثلاث باباجانی، جوانرود و هرسین در وضعیت قرمز قرار دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست خبری که امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت: هیچ شهر سفیدی نداریم زیرا در شهر سفید باید درطی ۱۴ روز گذشته بیشتر از یک نفر در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت نه بستری شده باشد نه مشکوک  باشد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر ثلاث باباجانی ، جوانرود و‌ هرسین جزء شهرستان های قرمز استان محسوب می شوند و شهرستان های دیگر استان هم در وضعیت زرد قرار دارند.

دکتر شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه افزود: هم اکنون ۲۰۸ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند و با شناسایی ۱۵۸ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا که ۱۸ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۱۴۰ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۴۱۳۹ نفر رسید.

دکتر ابراهیم شکیبا

وی افزود: متاسفانه طی شبانه روز گذشته با ثبت ۲ مورد فوتی، جمع جانباختگان کرونا در استان از ابتدای شیوع اپیدمی تا کنون به ۱۱۳ نفر رسید‌ از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۸۳۰ نفر جزو بیماران بستری و ۳۳۰۹ نفر نیز جزو بیماران سرپایی می باشند.

شکیبا افزود: با انجام ۵۳۲ نمونه آزمایش شده در روز گذشته، تا کنون ۱۶۷۲۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در استان انجام شده است.

 وی در ادامه گفت: ویروس جدیدی در استان شایع نشده و بیماری نوپدیدی غیر از کووید ۱۹ در استان وجود ندارد و مردم به شایعات‌ توجه نکنند .

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین با اشاره به تدفین بیمارانی که در استان به دلیل ابتلا به کرونا فوت می شوند اظهار داشت:  تدفین بیماران کرونایی بدون استثناء بر اساس پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

  خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۲۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان