//
کدخبر: ۲۶۳۱۲۲ //

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه/ دور همی ها و حضور در طبیعت و فضای سبز زنگ خطری برای شیوع ویروس کرونا است

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان با بالا رفتن تعداد تست‌ها و بیماریابی فعال خبر داد.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه/ دور همی ها و حضور در طبیعت و فضای سبز زنگ خطری برای شیوع ویروس کرونا است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی محمدی در خصوص آخرین وضعیت بیماری ویروس کرونا در استان کرمانشاه، اظهار داشت: طی هفته گذشته موارد ابتلا در شهر و استان کرمانشاه بیشتر شده است.

وی اشاره‌ای به آمار مبتلایان از اول خردادماه تا روز گذشته داشت و افزود: در اول خردادماه 127 مورد ابتلا داشتیم که این آمار در روزهای دوم، سوم، چهارم و پنجم به ترتیب 143، 184، 127 و 167 مورد بوده که این تعداد نسبت به هفته‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به انجام بیش از 500 تست تشخیص کوید 19 در استان، گفت: بخشی از این موارد شناسایی شده مربوط به بیماریابی فعال است که به صورت سرپایی تشخیص داده می‌شود.

محمدی تصریح کرد:  افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای قلبی عروقی، دیابت، سرطانی، بیماران مزمن کلیوی و اختلالات مزمن کبدی و عصبی و همچنین بیماران مادرزادی در معرض خیلی جدی مبتلا به بیماری کرونا ویروس هستند.

وی خطاب به مادران باردار، گفت: متاسفانه تعداد مادران باردار به کرونا افزایش پیدا کرده و باید مراقبت بیشتری انجام دهند.

محدی با بیان اینکه شماره تماس‌های 4030 و 2525 آماده پاسخگویی به سئوالات شهروندان است، اظهار داشت: این روزها جذابیت‌های طبیعت و فضای سبز هر کسی را به سمت خود می‌کشاند که اکثر تمایل دارند به همراه اقوام و دوستان در پارک‌ها دور هم باشند که این دور همی ها زنگ خطری برای شیوع ویروس کرونا است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۱۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان