//
کدخبر: ۲۵۹۱۲۷ //

کابوس بزرگی که در استقلال تمامی ندارد / این داستان ؛ بی پولی ناتمام!

مدیرعامل جدید نیز با حضور خود نتوانسته مشکلات پیش رو را کاهش دهد و تنها با وعده‌هایی که به گوش بازیکنان تازه است به دنبال عبور از زمان است.

کابوس بزرگی که در استقلال تمامی ندارد / این داستان ؛ بی پولی ناتمام!
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد سعادتمند بعد از اینکه از ملاقات‌های پرشمار با بازیکنان بازنشسته و هنرپیشه‌های تلویزیون فارغ شد، چند روزی است فاز دوم مدیریت در استقلال را کلید زده و فعلاً مشغول جابه‌جایی و برکنار کردن معاونان و مدیران میانی باشگاه است. تغییراتی که عموماً ارتباطی با مشکل اصلی این روزهای استقلال یعنی «بحران کمبود نقدینگی» ندارد و بیشتر به زهرچشم گرفتن از بازیکنان ناراضی تعبیر می‌شود. بازیکنانی که قرار بود تا پایان فروردین بخشی از دستمزدشان را دریافت کنند و وقتی به آنها گفته شده باید 2 هفته دیگر صبر کنند، در اقدامی هماهنگ علیه مدیرجدید باشگاه موضع تند و تیزی گرفته‌اند. اما شکاف بین مدیریت و «بزرگتر»های تیم و نارضایتی بازیکنان داخلی، فعلاً دغدغه اول سعادتمند نیست چرا که پرونده‌های خارجی استقلال به مرحله اجرای حکم نزدیک شده و هنوز به طور واضح مشخص نیست که آقای مدیرعامل چه تمهیدی برای فرار از محرومیت‌های فیفا در نظر دارد.

خبر خوب درباره بدهی‌های استقلال این است که ظاهراً فیفا موافقت کرده بخشی از جریمه‌ها را از محل پول‌های بلوکه شده استقلال بپردازد و گفته می‌شود بدهی باشگاه به جباروف و منشا از همین محل تأمین می شود اما نکته نگران کننده‌ای هم وجود دارد؛ 400 هزار دلاری که در فیفا وجود دارد، کفاف همه بدهی‌ها را نمی‌دهد و برای سایر طلبکاران مثل ایسما یا وینفرد شفر باید راهکار دیگری جست‌وجو کرد.

اگر طلب نسبتاً جزئی مارتین فورکل آلمانی از استقلال را نادیده بگیریم، اینها فقط جرایمی است که قطعی شده و در ماه‌های آینده پرونده‌های ریز و درشت دیگری مثل بویان نایدنوف و استراماچونی هم در راه است و گروهی از هواداران آبی که هنوز امیدوارند مربی ایتالیایی محبوبشان به ایران بازگردد، شاید بهتر باشد آرزو کنند که استراماچونی به سرعت در جای دیگری مشغول به کار شود تا رقم هنگفت جریمه‌ای که استقلال باید بپردازد، کمتر شود!

به اینها وضعیت نامشخص شیخ دیاباته و هروویه میلیچ را هم اضافه کنید که دو مهره ارزشمند تیم هستند و اگر حقوق آنها همچنان پرداخت نشود، این دو خارجی استقلال هم می‌توانند قراردادشان را یکطرفه فسخ کنند و به فهرست بلندبالای طلبکاران خارجی اضافه شوند اما آنچه در این مدت دریافت کرده‌اند، فقط یک رسید جعلی واریز پول بوده و بس!

فارغ از اینکه چه سرنوشتی در انتظار ادامه لیگ نوزدهم است، مطالبه این روزهای هواداران از سعادتمند، پایان دادن به نگرانی‌هایی است که با کلیدواژه «بی‌پولی» در اطراف باشگاه جریان دارد. خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و کسر امتیاز، از آن کابوس‌هایی است که مدت‌هاست در حوالی باشگاه‌های پرطرفدار ایرانی پرسه می‌زند. کابوسی که شاید با واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، تمام شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۱۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان