//
کدخبر: ۲۵۷۲۱۵ //
اسماعیلی: آقای سعادتمند گوش ما از وعده پر است

طغیان ۸ استقلال علیه مدیران باشگاه!

هافبک شماره 8 استقلال به شدت از اتفاق های باشگاه ناراحت است و می گوید گوش بازیکنان این باشگاه از وعده و وعید پر است.

طغیان 8 استقلال علیه مدیران باشگاه!

به گزارش فرتاک نیوز، احمد سعادتمند در مصاحبه ای که هفته گذشته با برنامه فوتبال برتر انجام داد اعلام کرد پول بازیکنان این تیم را تا پایان فرودین ماه پرداخت می کند که این اتفاق رخ نداد، امروز خبری روی خروجی کانال باشگاه استقلال رفت که پول بازیکنان ظرف روزهای آینده پرداخت می شود که این موضوع باعث ناراحتی بازیکنان این تیم شده است.

فرشید اسماعیلی صحبت های جنجالی در مورد مدیران باشگاه انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

 

مگر می شود خبر رسمی اشتباه باشد؟

متاسفانه خبرهای خود باشگاه هم اشتباه است، اولا در گفت و گو با سایت باشگاه از یک نفر تشکر می کنند و بعد کاشف به عمل می آیند که این فرد پولی پرداخت نکرده و میلیچ و دیاباته اصلا پولی نگرفته اند.

 

گوش ما از وعده و وعید پر است

آقایان گوش ما از وعده و وعید پر است و بازیکنان امروز را نمی توانید با وعده آرام کنید. بهتر است پشت میزتان بنشینید و کار انجام بدهید نه اینکه با وعده تلاش کنید بازیکنان را آرام کنید. این شکل مدیریت را ما خوب بلد هستیم در سال های اخیر بارها دیده ایم.

 

جلسه با پیشکسوتان باشگاه؟

جلسه با پیشکسوتان باشد خیلی خوب است و دست شما درد نکند، اما سوال من این است که بهتر نبود یک جلسه با کادر تدارکات و پزشکی می گذاشتید و می دیدید آنها با زن و بچه در چه شرایطی زندگی می کنند؟ از بازیکنان جوان خبر دارید که شب عید 100 هزار تومان پول در جیب شان نیست؟ از نظر شما اعضای خود تیم واجب تر نیستند؟  این را می گویم تا بدانید همه افرادی که در باشگاه استقلال کار می کنند قرارداد میلیاردی ندارند، بازیکنان جوان از کجا باید خرج خود را بدهند؟ بازیکنانی هم که قرارداد بالا دارند که پولی نگرفته اند.  

 

نمی توانستید زودتر برای پرداخت پول اقدام کنید؟

امروز می گویند پول باید وارد خزانه شود و چند روز طول می کشد تا به حساب بازیکنان واریز شود، نمی دانستید قرار است پول به خزانه برود؟ نمی توانستید چند روز زودتر این کار را کنید؟ از نظر شما حرف های من غیر منطقی است.

فرشید اسماعیلی

چرا از خارجی ها می ترسید؟

شما از خارجی ها می ترسید چون می دانید آنها شکایت می کنند ولی دست بازیکنان ایرانی به جایی بند نیست، به خارجی ها پول نمی دهند و وقتی نوبت به پول گرفتن ما می شود می گویند پولی خارجی ها را می خواهیم بدهیم. شما که نمی توانید چرا بازیکنان خارجی می گیرید؟ مگر بازیکنان فوتبال درآمد دیگری دارند؟ تا می خواهیم حرف از پول مان بزنیم ما را روبروی هوادار قرار می دهند. مگر ما زندگی نداریم و پول نمی خواهیم؟

 

فردا  شما خرج ما را می دهید؟

تاکید می کنم که ما بازیکنان خرج داریم، فردا اگر خدایی ناکرده مصدوم شدیم همین آقایان می آیند خرج ما را پرداخت کنند؟ پادوانی عزیز جانش را برای استقلال سلامتی اش را از دست داد اما پولی که حقش است را هم نمی دهند. سوال من این است که آیا ما شغل دیگری داریم یا درآمدی داریم که در پرداختن حق مان هم کوتاهی می کنند؟

 

هر روز یک حرف به ما می زنند

هفته اول فروردین گفتند که هنوز بانکها باز نشده اما شانزدهم فروردین مدعی شدند که تازه کارمان شروع شده است، در ایام عید هم آن همه خبر تبلیغاتی خواندیم. طوری از پرداخت ۱۰ درصد می‌گویند که انگار نمی‌دانند فقط ۴۰ درصد تا الان پرداخت شده و حتی با ۱۰ درصد پرداختی  تازه دریافتی  ما به نصف می‌رسد. اول می گویند 20 درصد می دهیم و بعد صحبت از 10 درصد انجام می دهند، چطوری اینقدر راحت وعده خودشان را هم زیر پا می گذارند.

 

این شرایط برای استقلال زننده است

ما امکان ساده نداریم، یک زمین تمرین یا سالن وزنه اختصاصی نداریم و هر روز باید در یک نقطه تهران تمرین کنیم. مگر با این شرایط می شود موفق شد؟ این شرایط به خدا برای استقلال زشت است و آقایانی هم که می آیند فقط وعده می دهند. ما دیگر از این شرایط خسته شده ایم.

 

ما با مدیران فوتبالی مشکلی نداریم

اگر یه مدیر فوتبالی روی کار باشد و پول نداشته باشد ما تحمل می کنیم ولی مدیران غیر فوتبالی و بازاری می آیند که هیچ چیز از فوتبال نمی دادند و فقط وعده می دهند. فکر می کنم این شرایط باعث شد بازیکنان دیگر به کسی اطمینان نداشته باشند و واقعا شرایط بازیکنان سخت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۲۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان