//
کدخبر: ۲۵۵۹۹۹ //

اگر اوضاع استقلال مثل سابق شود، می‌تواند مدعی باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اگر به احمد سعادتمند کمک شود، می‌تواند عملکرد خوبی از خودش ارائه دهد.

اگر اوضاع استقلال مثل سابق شود،  می‌تواند مدعی باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ، درباره کادر مدیریتی جدید آبی‌پوشان پایتخت و حضور احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل اظهار کرد: در چند سال اخیر استقلال در انتخاب مدیریت خوب نبود. در این مدت که فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه شده بود، پشتش را خالی کردند و باعث شد که او از استقلال برود. به نظر من سعادتمند آدمی است که اگر کمکش کنند، می‌توانند عملکرد خوبی از خودش ارائه دهد. ما پیشکسوت ها باید کمک کنیم تا مشکلات باشگاه حل شود. مشکل اصلی استقلال بدهی‌هاست و آقای سعادتمند با توجه به شرایط آمده است تا وضعیت بهتر شود.

او ادامه داد: کار در استقلال خیلی مشکل است. موقعی که ما با آقای فتح‌الله‌زاده صحبت می‌کردیم، بدهی‌های باشگاه حدود 60 میلیارد بود. سعادتمند شاید دوستانی دارد که او را کمک خواهند کرد. اگر سعادتمند بتواند مشکلات باشگاه از  جمله بدهی‌ها را بدهد، باید به او مدال افتخار  بدهیم. کار نشد ندارد و باید دید که مدیرعامل جدید استقلال چه عملکردی از خودش ارائه می‌دهد. نباید گفت سعادتمند صد درصد مشکلات را حل می‌کند. به طور مثال وقتی امیرحسین فتحی از باشگاه رفت، با مقداری بدهی قابل توجه این باشگاه را ترک کرد. در این راه هم وزارت ورزش هم هیچ سوالی نکرد و حتی به فتحی پست بهتری دادند. به طور کلی مشکلات و بدهی‌ها ادامه‌دار است و امیدوارم که سعادتمند بتواند مقداری از این مشکلات را برطرف کند.

نوری در پاسخ به این سوال که آینده استقلال را چطور می‌بیند، گفت: استقلال تیم خیلی خوبی است و جوانان با استعدادی دارد. دغدغه استقلال مسائل مالی است و اگر اوضاع مثل سابق شود،  می‌تواند مدعی باشد. اگر مسائل مالی حل شود، چند بازیکن باید اضافه شود می‌توان به آینده استقلال امیدوار بود. مشکلات باشگاه مساله خیلی مهمی است و در این رابطه باید به فرهاد مجیدی حق داد. آینده برای استقلال روشن است به شرطی که مشکل مالی وجود نداشته باشد.

او درباره برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: در وهله اول حفظ جان انسان مهم است. وقتی یک تیمی دسته جمعی تمرین می‌کند، ممکن است ویروس انتقال پیدا کند. باید این ویروس از بین برود یا حداقل 70 درصد ریشه کن شود. من خودم با برگزاری مسابقات موافق نیستم چون اگر سلامت باشی می‌توانی فوتبال بازی کنی. جان بازیکنان خیلی مهم‌تر است. ما هم در دوران خودمان  بازی کردیم  اما مثل برق گذشته است و چیزی که مانده است سلامتی است. ممکن است این وقفه به بازیکنان و تیم ضربه بخورد اما امیدوارم هر اتفاقی که می افتد، سلامتی بازیکنان مردم و بازیکنان در الویت باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شایعاتی مبنی بر قهرمان اعلام کردن تیم پرسپولیس در فصل جاری، خاطرنشان کرد:  پرسپولیس  که همیشه برخی آقایان مسئول حامی‌اش بوده‌اند و چندین سال این تیم را قهرمان کرده‌اند. 10 امتیاز فاصله عدد خیلی زیادی نیست و تیم‌های پایین جدول مثل استقلال و سپاهان می‌توانند با پرسپولیس رقابت کنند. کسانی که مساله قهرمانی پرسپولیس را در این شرایط مطرح می‌کنند، یا از مسائل دور هستند و یا از تعصبات رنگی برخوردار هستند. مگر لیگ برتر ما در زمین خاکی با توپ پلاستیکی است که بخواهیم همینطوری یک تیم را قهرمان اعلام کنیم؟ فوتبال بالاخره قوانین خود را دارد و باید طبق قانون تصمیم گیری شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۹۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان