//
کدخبر: ۲۵۸۴۴۸ //

تکلیف لیگ فوتبال فردا مشخص می شود

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد هنوز تصمیمی برای ادامه مسابقات فوتبال گرفته نشده است.

تکلیف  لیگ فوتبال فردا مشخص می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرزاد خلیلیان رییس فدراسیون پزشکی ورزشی که در ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هم فعالیت می‌کند، درباره جلسه‌ای که امروز اعضای این ستاد با سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار کردند، عنوان کرد:‌ به غیر از آقای مهدی آقایان پورعلی‌فرد و ایلخانی هم از فدراسیون‌های پرورش اندام و نجات غریق حضور داشتند.

وی درباره احتمال شروع دوباره مسابقات فوتبال گفت: در خصوص فوتبال که خیلی‌ها نیز دنبال آن هستند، باید بگویم نامه باشگاه‌ها نیز که پیشنهاداتی داده‌اند به دست ما رسیده و بنده هم با آقای علی‌نژاد جلسه داشتم. اگر قرار باشد روزی مسابقات بازگشایی شود تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت خواهد شد و پیش از هر چیز ما دستورالعمل‌های لازم وزارت بهداشت را ارائه خواهیم کرد تا شاهد سلامت آحاد جامعه ورزش باشیم.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در بخش دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: مطمئن باشید هر زمان که احساس کنیم شرایط برای بازگشایی فراهم است این کار را انجام خواهیم داد، چون اصلاً در این زمینه مسئولیت داریم. در فوتبال هم همینطور است و حتی خود مردم هم پیگیر هستند. با این حال مسلماً دوستان ما در ستاد مرکزی مبارزه با کرونا همه چیز را بررسی کرده‌اند و ما فردا خدمت آنها خواهیم بود تا آخرین دستاوردها را بگیریم و اعلام کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۴۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان