//
کدخبر: ۲۵۵۷۷۷ //

تمدید مهلت جذب اعتبارات

استاندار لرستان گفت: اصناف هر چه سریع‌تر در سامانه ثبت‌نام کنند.

تمدید مهلت جذب اعتبارات
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر سید موسی خادمی با اشاره به برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بیان کرد: در این جلسه که با حضور استانداران و سایر اعضا تشکیل شد آخرین وضعیت بیماری کرونا، راه‌های مقابله با آن و اقدامات انجام شده ارائه و در پایان بندهایی به‌عنوان مصوبات جلسه مطرح شد.

وی اظهار کرد: در این جلسه بر بازگشایی اصناف و ثبت‌نام کسبه در سامانه به‌منظور دریافت کد و پروتکل‌های بهداشتی که از چند روز پیش مشخص شده، بحث شد و ثبت‌نام آن دسته از اصناف که تاکنون موفق به این مهم نشده‌اند مورد تأکید قرار گرفت.

خادمی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز، از اول اردیبهشت‌ماه ممنوعیت تردد بین استانی لغو می‌شود، درحالی‌که پیش‌تر تردد بین شهرهای استان نیز برقرار شده بود.

وی یکی از مهم‌ترین مصوبات جلسه امروز را موضوع تمدید مهلت جذب اعتبارات جاری و عمرانی مطرح کرد و یادآور شد: بر اساس قانون، مدت‌زمان جذب اعتبارات جاری تا پایان فروردین‌ماه است که با توجه به شرایط کنونی این مهلت تا پایان خردادماه تمدید و مهلت جذب اعتبارات عمرانی نیز که پایان تیرماه است تا پایان شهریورماه اعلام شد.

استاندار لرستان در پایان ضمن تأکید بر دستگاه‌های اجرایی در خصوص اقدام برای جذب اعتبارات در مدت‌زمان تعیین شده، افزود: اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را دریافت و خوب اجرا کنند و در ارزیابی وزارت بهداشت مورد تأیید قرار گیرند به آنها نشان اعطا و به‌عنوان اصناف مورد اعتماد به مردم معرفی می‌شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۷۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان