//
کدخبر: ۲۴۲۰۷۴ //

احتمال برگزاری مجمع عمومی پدیده در دهه نخست اسفند ماه

مشاوره رسانه‌ای شرکت پدیده شاندیز از برگزاری احتمالی مجمع عمومی پدیده در دهه اول اسفند خبر داد.

احتمال برگزاری مجمع عمومی پدیده در دهه نخست اسفند ماه
به گزارش فرتاک نیوز،

امشب جلسه‌ای در محل استانداری خراسان رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، سرپرست شرکت پدیده شاندیز و دو بانک صادرات و ملل برگزار شد تا مستندات قانونی به‌منظور حضور دو بانک صادرات و ملل در جلسه مجمع عمومی ارائه شود.

اما به گفته مسؤولان با توجه به اینکه نیازمند مستندات بیشتری بودند، جلسه بدون نتیجه‌گیری نهایی به اتمام رسید.

پس از پایان جلسه مشاوره رسانه‌ای شرکت پدیده شاندیز در جمع خبرنگاران حضور یافت و در خصوص علت تأخیر در برگزار مجمع عمومی شرکت پدیده، گفت: بر اساس حکم قضایی طلبکاران پدیده تبدیل سهامدار شدند که در این‌ بین بزرگ‌ترین طلبکاران بانک‌های صادرات و ملل بودند که طلب این دو بانک هم تبدیل به سهام شده است.

سیدجلال فیاضی ادامه داد: بر اساس قوانین مربوط به رونق تولید، ورود بانک‌ها به فعالیت‌های بنگاه‌های اقتصادی ممنوع است، بنابراین طبیعی است که باید در این مسیر مانع قانونی برطرف شود.

وی با اشاره به این نکته که مانع قانونی این بود که سران قوا در جلسه شورای عالی اقتصادی تصویب کنند که این مانع قانونی وجود نداشته باشد، تصریح کرد: دو هفته پیش‌بر اساس تصویب سران قوا دو بانک مذکور از ماده 16 و 17 قانون رفع موانع تولید، مستثنی شدند.

مشاوره رسانه‌ای شرکت پدیده شاندیز ادامه داد: آنچه که دارای اهمیت است اینکه برای آیین‌نامه اجرایی این استثنا، باید مستندات لازم وجود داشته باشد تا بتوانند میزان حضور دو بانک را در هیأت‌ مدیره و در مجمع عمومی قانونمند کنند.

فیاضی با بیان اینکه این جلسه برای قانونمندی آن مصوبه تشکیل‌ شده است، خاطرنشان کرد: زمانی که آیین‌نامه اجرایی تهیه می‌شود نیازمند مستندات قانونی است در جلسه امشب مستندات قانونی بیشتری موردنیاز بود که قرار بر ارائه شد تا مجدد بحث‌ها ادامه یابد و بانک‌ها برای حضور در مجمع آماده شوند.

وی تأکید کرد: بنابراین پس‌ از اینکه مستندات آماده و آیین‌نامه‌های اجرایی تهیه و حضور بانک‌ها بر اساس مصوبه سران قوا هموار شد، مجمع عمومی برگزار می‌شود.

مشاوره رسانه‌ای شرکت پدیده شاندیز علت عمده تأخیر در برگزاری مجمع عمومی را تعیین محل مناسب برای آن دانست و عنوان کرد: حدود 70 هزار نفر از سهامداران پدیده در مشهد زندگی می‌کنند، بنابراین قابل پیش‌بینی نیست که چه تعداد به مجمع بیایند، به‌همین دلیل باید سالنی انتخاب شود که جوابگوی نیاز باشد.

فیاضی با اشاره به این نکته که به‌احتمال‌قوی جلسه مجمع در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود، بیان کرد: احتمالاً مجمع عمومی دهه نخست اسفندماه برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ بر اساس شنیده‌ها این جلسه دهم اسفندماه برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۰۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان