//
کدخبر: ۲۲۷۵۰۲ //

آلودگی هوا، مدارس اصفهان و ۱۰ شهر را به تعطیلی کشاند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس در روز پنجم آذرماه به دلیل افزایش غلظت آلاینده های موجود در هوای اصفهان و ۱۰ شهرستان اطراف خبر داد.

آلودگی هوا، مدارس اصفهان و 10 شهر را به تعطیلی کشاند
به گزارش فرتاک نیوز،

منصور شیشه فروش با اشاره به افزایش غلظت آلاینده های موجود در هوای اصفهان تا عدد۱۵۷ AQI(شاخص کیفیت هوا)، افزود: این وضعیت، کیفیت هوای کلان شهر اصفهان و ۱۰شهرستان اطراف را به وضعیت ناسالم برای عموم رساند.

وی ادامه داد: فردا -پنجم آذرماه- تمام مهدهای کودک، واحدهای پیش دبستانی، دبستان و مدارس متوسطه اول و دوم در نواحی ششگانه شهر اصفهان و شهرستان های زرین شهر، فولادشهر، باغبهادران، خمینی شهر، نجف آباد، شاهین شهر، پیربکران، برخوار، مبارکه و سجزی تعطیل هستند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به کنترل محدوده طرح ترافیک و تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد برگه معاینه فنی و اعمال قانون توسط پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس با هدف ماندن در منازل انجام شده و توصیه می شود گروه های حساس و کودکان در روز سه شنبه در منزل بمانند و از رفت و آمد در فضاهای عمومی خودداری کنند. 

شیشه فروش شهروندان را به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی توصیه کرد و گفت: تا زمانی که پایداری جو ادامه داشته و غلظت آلاینده های جوی سنگین است، ورزش در فضای باز نیز به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۵۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان