//
کدخبر: ۲۱۷۸۲۰ //

فرکی: خودمان این پیروزی را به نفت تقدیم کردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: این قانون که می‌گوید اگر گل نزنی می‌خوری، امروز صدق کرد.

فرکی: خودمان این پیروزی را به نفت تقدیم کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری بعد از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: این قانون که می‌گوید اگر گل نزنی می‌خوری، امروز صدق کرد. از شکست‌مان ناراحت هستم، حق‌مان شکست نبود. آمده بودیم که پیروز شویم و اولین شکست نفت را رقم بزنیم اما این موضوع به اولین پیروزی نفت تبدیل شد. ما خودمان این پیروزی را به نفت تقدیم کردیم. روی حریف شناخت داشتیم.امروز فوتبال آن روی خود را یک بار دیگر نشان داد.

فرکی افزود: اهدافی که دنبال داشتیم رسیدیم. ما 2 بار جلو افتادیم و برای بار سوم می‌توانستیم جلو بیفتیم و در ثانیه‌های پایانی پیروز شویم اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم این موضوع باعث شد تا حریف از یک اشتباه ما استفاده کند و گل سوم را بزند. دیگر زمانی برای جبران نبود. 2 بازیکن ما می‌تواسنتند 2 موقعیت را به گل تبدیل کنند به خاطر همین قانون نانوشته فوتبال می‌گوید تیمی که از فرصت‌هایش استفاده نکند محکوم به شکست است ما هم به خاطر اشتباه خودمان این شکست را خوردیم.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 5 گل بیشتر روی دروازه نیامد که 3 تای آن گل شد. 2 گل از روی ضربه ایستگاهی و یک شوت بود در مقابل ما روی تاکتیک‌هایی که کار کرده بودیم گل زدیم. باز هم می‌توانستیم این کار را انجام دهیم اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی پیکان یادآور شد: به تارتار به خاطر اولین پیروزی‌شان تبریک می‌گویم. در 5 بازی گذشته 5 تساوی نفت مقابل تیم‌های مدعی کسب شد این تیم عملکردی بهتری از امروز داشت. عملکرد تیم ما خوب بود به خاطر همین جلو افتادیم و می‌توانستیم فاصله را بیشتر کنیم اما وقتی از این فرصت استفاده نکردیم شکست را پذیرفتیم. امیدوارم در ادامه این زنگ هشداری برای خودمان و قانون فوتبال باشد. ما تاکید داریم در هر بازی که در انتهای هر تایمی و شروع هر تایمی تمرکز کافی روی گل زدن و گل نخوردن داشته باشیم در وقت‌های اضافه اول و دوم گل خوردیم و این یعنی در مورد ما اجحاف شد و خودمان باعث شدیم این قانون یک بار دیگر تکرار شود. ما تاوان این اتفاق را با شکست دادیم.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر سرمربیگری تیم امید تصریح کرد: هیچ صحبتی با من نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۸۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان