//
کدخبر: ۲۱۶۶۸۹ //

فرکی: در جام حذفی فرصتی برای جبران نداریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست.

فرکی: در جام حذفی فرصتی برای جبران نداریم
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با شهدای رزکان کرج گفت: در اولین دیدار جام حذفی مقابل یک تیم لیگ دسته دومی قرار گرفتیم. از آنجایی که همیشه در جام حذفی شگفتی رخ می‌دهد، ممکن است ذهنیت‌های مثبت یا منفی وجود داشته باشد. هر تیمی می‌خواهد از اولین فرصتش در جام حذفی استفاده کند. جذابیت‌های جام حذفی برای مربیان و بازیکنان بسیار مهمی است زیرا جام شگفتی‌هاست. گاهی اوقات تیم‌های هم رده با هم بازی می‌کنند و گاهی تیم‌هایی از لیگ برتر با تیم های لیگ دسته دوم یا سوم روبرو می‌شود و اکنون ما مقابل این تیم دسته دومی قرار گرفته‌ایم. هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست. ممکن است در لیگ فرصت جبران وجود داشته باشد. اما در جام حذفی فرصتی برای جبران نداریم. ما می‌خواهیم از شانسی که پیش رویمان است عبور کنیم و حریف را به هیچ عنوان دست کم نمی‌گیریم. نه در این مرحله و نه درمراحل بعد چنین کاری نمی‌کنیم. ما می‌خواهیم شانس خود را برای کسب سهمیه در جام حذفی امتحان کنیم و نگاه ویژه‌ای به این مسابقات داریم.

وی افزود: در بازی فردا از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی داشته‌اند استفاده خواهیم کرد و به همین دلیل مسابقه فردا برای ما یک بازی متفاوت است. ما برای برد به میدان می‌رویم و می‌خواهیم از حریفان عبور کنیم و فرقی هم نمی‌کند با چه تیمی بازی داریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه سرمربی شهدای رزکان عنوان کرد ما باانگیزه‌تر از پیکان هستیم و می‌خواهیم پیروز شویم، اظهار داشت: من هم جای سرمربی حریف بودم همین حرف را می‌زدم. همه تیم‌هایی که دوست دارند دیده شوند و بازیکنانی که دوست دارند دیده شوند انگیزه زیادی دارند و این می‌تواند کار ما را سخت‌تر کند. من این شرایط را در سال‌های قبل با تیم‌های دیگر داشته‌ام، چه زمانی که در نفت، فولاد، سایپا و یا حتی سپاهان بوده‌ام. شرایط جام حذفی را درک می‌کنم. ما به حریفان احترام می‌گذاریم و حق طبیعی آنهاست که با انگیزه کار کنند. شهدای رزکان کرج هم در لیگ دسته دوم در دو بازی اول خود به تساوی رسیده است و با انگیزه و تلاش مقابل ما قرار می‌گیرد.

فرکی در مورد اینکه استفاده از ذخیره‌ها ریسک بالایی مقابل تیم دسته دومی دارد، اظهار داشت: من نگفتم از بازیکنان ذخیره استفاده می‌کنم، گفتم از بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند استفاده خواهم کرد. آن بازیکنان هم در حد نفرات اصلی ما هستند. در لیگ کمتر فرصت بازی داشته‌اند. نگاه ما به آنها هم مثبت است. ما بعد از بازی دوشنبه روز جمعه هم بازی داریم. اما در لیگ فقط فرصت استفاده از 14 بازیکن در هر بازی هست. چه بسا همین تعداد نفراتی که در لیگ کمتر بازی کرده‌اند در آینده جزو نفرات اصلی ما باشند. من به همه بازیکنانمان اعتماد و اعتقاد دارم.

وی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس در بازی با پیکان که اولین بازی خانگی‌شان است، با حکم کمیته انضباطی محروم شده‌اند و نظر شما در این باره چیست، گفت: من از این موضوع خبر نداشتم. این خبر را اکنون شما به من دادید، اما نمی‌دانم بگویم از این اتفاق خوشحالت هستم یا خوشحال نیستم. همیشه گفته‌ام فوتبال بدون تماشاگر جذابیت ندارد. همیشه دوست داشته‌ایم که مقابل تماشاگران بازی کنیم. تیم ما در شهر قدس تماشاگر زیادی ندارد و ما لذت تماشاگر را حس نمی‌کنیم ما مقابل تیم های بزرگ شرایط متفاوت است. من همیشه اعتقاد دارم باید به گونه ای بازی کنیم که همه تماشاگران از دیدن فوتبال لذت ببرم. هم خودم و هم بازیکنانم و هم تماشاگران از فوتبال لذت ببرند. به همین دلیل نمی‌توانم بگویم که از محرومیت تماشاگران پرسپولیس خوشحال هستم یا ناراحت. حضور تماشاگران در تیم ما انگیزه بیشتری ایجاد می‌کند، ولی از سوی دیگر این قرعه به نام ما خورده است و رعایت قانون و مقررات در اولویت است و باید از آن تبعیت کنیم. ما می‌خواهیم در  بازی با پرسپولیس هم با انگیزه بازی کنیم و به دنبال 3 امتیاز هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۶۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان