//
کدخبر: ۲۱۷۶۹۳ //

فرصتی برای نمایش پرسپولیس ؛ آزمون حساس و نفس گیر برای کالدرون

حالا با پیروزی مقابل ماشین سازی و صعود به یک هشتم نهایی جام حذفی تیم کالدرون به مصاف پدیده خواهد رفت؛ تیمی که در خانه به چیزی جز پیروزی راضی نخواهد بود.

فرصتی برای نمایش پرسپولیس ؛ آزمون حساس و نفس گیر برای کالدرون
به گزارش فرتاک نیوز،

آمار پرسپولیس تصویر موفقی از کالدرون در این تیم نمی سازد. او دو شکست را برابر سپاهان و تراکتور تجربه کرده هرچند دربی را برده است. دو برد دیگر این تیم برابر پارس جنوبی و صنعت نفت آبادان در آزادی و با حداقل گل بوده است. سه گل زده و سه گل خورده برای تیمی که چهار فصل گذشته را قهرمان شده یا مدعی قهرمانی بوده آمار جالبی به حساب نمی آید.

آنچه امروز می بینیم با آنچه کالدرون تصور می کرد و وعده اش را داده بود متفاوت است. او در یکی از مصاحبه هایش با انتقاد از شرایط تهاجمی تیم در فصل گذشته اعلام کرده بود که به دنبال ساخت تیمی تهاجمی است که گل های زیادی بزند؛ نتیجه اما کاملا عکس است و این تیم در ۵ بازی تنها سه گل زده است. او البته از ابتدا اصرار به جذب مهاجم داشت و در نهایت هم به نظر می رسد جونیور براندائو مهره ای نیست که صددرصد مورد تاییدش باشد. با این وجود آیا مشکل پرسپولیس مهاجمانش هستند.

پرسپولیس مدل کالدرون با انبوهی از مهره های تهاجمی کمترین موقعیت را روی دروازه حریفان به وجود می آورد و تعویض های او معمولا کارساز نیستند. تیم انگار در ارائه برنامه تهاجمی اش به بلوغ نرسیده است. مرد آرژانتینی اما اصرار زیادی دارد تا روش مورد نظرش را پیاده کند و باید دید آیا در چهارمین بازی کلیدی این فصل تیم او به آنچه می خواهد می رسد؟

شهرخودرو چهارمین حریف مهم پرسپولیس است. کالدرون برابر قلعه نویی و دنیزلی بازی هایش را باخته و استراماچونی را برده است. در تبریز پرسپولیس خوب نبود اما شاید می شد با یک مساوی هم بیرون آمد؛ درست مثل تهران که حتی موقعیت هایی هم وجود داشت که برابر سپاهان از دست رفت. پرسپولیس در تمام سه بازی بزرگش، هم می توانست برنده و هم می توانست بازنده باشد.

آن ها فردا باید به مصاف تیم یحیی گل محمدی بروند که شاید در کنار سپاهان آماده ترین تیم حال حاضر لیگ برتر باشد. شهرخودرو با تیم دومش در قائمشهر نساجی را برد تا نشان دهد چقدر آماده و منسجم است. آن ها در مشهد قطعا برابر پرسپولیس به دنبال برد هستند. درست مثل پرسپولیس و کالدرون که به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند. پرسپولیس برای ماندن در کورس باید با سه امتیاز از مشهد بازگردد آن هم بعد از یک شکست خانگی برابر حریف جدی همیشگی سپاهان.

کالدرون اما یکی از بهترین تیم های حال حاضر ایران را از نظر مهره دارد. او دست بازی برای رسیدن به یک ترکیب ایده آل دارد و شاید عاقبت به این نتیجه برسد بازیکنان را از پست های عجیب خارج کرده و در پست های تخصصی شان بازی بدهد. بازی با شهرخودرو آزمون جالبی برای مرد آرژانتینی به حساب می آید. او فارغ از نتیجه باید نشان بدهد که پرسپولیس تهاجمی که وعده اش را داده چگونه خواهد بود. بازی روزجمعه در مشهد دستکم باید شمه ای از پرسپولیس کالدرون را ببینیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۶۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان