//
کدخبر: ۲۱۷۱۳۹ //

برکناری محمدی از سمت معاونت فرهنگی و رسانه‌ای

پریسا محمدی به علت ضعف عملکردش از سمت معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برکنار شد و به عنوان کارشناش پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه منصوب شد.

برکناری محمدی از سمت معاونت فرهنگی و رسانه‌ای
به گزارش فرتاک نیوز،

پریسا محمدی به علت ضعف عملکردش و جاطلبی‌هایش از سمت معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برکنار شد.

محمدی در طول دو سال با بی‌برنامه‌گی که در این حوزه به وجود آورد باعث این شد که اهالی فرهنگ رنجیده خاطر شوند و از کارها و جریان‌های فرهنگی و هنری  دور بگیرند و رسانه‌ها وضعیت مناسبی نداشتند هرچند که پریسا محمدی به عنوان کارشناش پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه منصوب شده است، اما این حوزه هم به چالش کشیده خواهد شد.

902974_orig

مراسم تکریم و تودیع معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز دوشنبه (9 مهر) در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

محمدی در ابتدای سخنان خود از مدیرکل پیشین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری تشکر می‌کنم که بنده به عنوان اولین خانم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پست مدیریتی گرفتم.

وی گفت: از همکاران حوزه فرهنگی تشکر می‌کنم که طی مدت معاونتم، همکاری مناسبی داشته و قانونمند کار کردند.

معاونت سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه گفت: این تغییر، صلاحدید مدیرکل بوده،  بنده همچنان در خدمت مجموعه در حوزه پژوهش خواهم بود.

محمدی ضمن تبریک و  آرزوی موفقیت برای کاظمی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای جدید از همین امروز که ابلاغ پژوهش را گرفتم، کارم را با جدیت شروع خواهم داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۱۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان