//
کدخبر: ۱۹۸۰۰۹ //
به ریاست استاندار کرمانشاه

سی و هشتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد

نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، به ریاست مهندس بازوند؛ استاندار و با حضور مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان و سایر اعضای کارگروه، بعد از ظهر روز یک شنبه، ۹۸/۴/۹ در محل سالن تدبیر استانداری کرمانشاه، برگزارشد.

سی و هشتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان، دستور کار نشست را قرائت و برای نخستین موضوع؛ مشکل اتحادیه چاپ خانه داران در خصوص مالیات بر ارزش افزوده را به اختصار بیان کرد. در ادامه،  کیوان کاشفی؛ مسایل و مشکلات بر ارزش افزوده کاغذ و کاری که بر روی آن می شود را مفصلا توضیح داد. مهندس دارابی، دراین خصوص ابراز داشت: به نظر ماهم در چارچوب بند ۵ ماده۱۲ قانون مالیات های مستقیم، مالیات می بایستی فقط بر روی اجرت باشد و نه بر روی کاغذ.

وی افزود: حقیقتا اگر ما نتوانیم در کرمانشاه به یک نتیجه ملموس برسیم، موضوع را به ستاد تسهیل ملی احاله می دهیم. مهندس بازوند نیز معتقد به اجرای مصوبه قبلی در این خصوص مبنی بر معاف بودن کاغذ از پرداخت ارزش افزوده بود و تاکید کرد که اگر ظرف یک هفته این مشکل حل نشود، اداره امور مالیاتی کتبا اعلام نماید تا موضوع را به ستاد تسهیل ملی ارجاع دهیم.  در ادامه نشست؛ مسایل و موضوعاتی در خصوص درخواست امهال وام استخر هانی قصر شیرین به دلیل زلزله، تغییر کاربری و پروانه ساختمانی هتل آپارتمان آقای اسماعیل اسماعیلی و مشکل تامین مالی واحد مارپیچ باختر از محل کمک های فنی اعتباری سازمان صمت، بیان شد و دراین موارد، مصوباتی به تایید اعضای نشست رسید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۰۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان