جنگ بر سر نیمکت صنعت نفت؛ تهدید قائممقام پس از ماجرای پورموسوی
تصمیم هیئتمدیره صنعت نفت برای پذیرش استعفای سیروس پورموسوی با واکنشهای تازهای همراه شده و حسین خبیری از احتمال کنارهگیری خود در صورت تغییر سرمربی خبر داده است.
باشگاه صنعت نفت آبادان در شرایطی که هنوز یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب میشود، با حاشیهای غیرمنتظره مواجه شده است. هیئتمدیره این باشگاه در جلسهای تصمیم به پایان همکاری با سیروس پورموسوی گرفت؛ تصمیمی که با واکنشهای متفاوتی همراه شده است.
پورموسوی ساعاتی پس از انتشار این خبر، تأکید کرد که هیچ استعفایی به باشگاه ارائه نکرده و موضوع موافقت با استعفای او صحت ندارد. با این حال، مسئولان باشگاه به صحبتهای این مربی پس از دیدار برابر پارس جنوبی استناد کردهاند.
در همین حال، حسین خبیری، قائممقام باشگاه صنعت نفت، اعلام کرد که از برگزاری جلسه هیئتمدیره و تصمیم اتخاذ شده اطلاعی نداشته و به صورت شخصی اعتقاد دارد ادامه همکاری با پورموسوی بهترین گزینه برای تیم است.
خبیری با اشاره به شرایط حساس صنعت نفت در جدول مسابقات گفت: تیم همچنان شانس خوبی برای صعود دارد و در چنین مقطعی تغییر کادر فنی به صلاح باشگاه نیست. او همچنین هشدار داد که در صورت جدایی پورموسوی، خودش نیز از سمتش کنارهگیری خواهد کرد.
صنعت نفت آبادان در فاصله چهار هفته تا پایان رقابتها با ۵۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد. این تیم برای رسیدن به رتبه دوم و صعود مستقیم، هشت امتیاز با مس شهربابک فاصله دارد، اما همچنان میتواند از طریق حضور در پلیآف برای بازگشت به لیگ برتر تلاش کند.