//
کدخبر: ۴۲۳۶۰۷ //

ترکیب الهلال با نیمار برای حفظ صدرنشینی

الهلال در سومین حضور نیمار با لباس این تیم، به مصاف ضمک می رود.

ترکیب الهلال با نیمار برای حفظ صدرنشینی
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از تساوی ناامید کننده برابر نوباهار نامانگان در لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال امشب در دیداری از هفته هفتم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان موسوم به دوری روشن، میهمان تیم ضمک است.

این دیدار در استادیوم أمیر سلطان بن عبدالعزیز الریاضیة شهر ابهاء برگزار می شود و الهلال برای حفظ صدرنشینی، به دنبال کسب پیروزی خارج از خانه است.

پس از حضور محمد العویس در دیدار مقابل نوباهار نامانگان، حالا یاسین بونو به ترکیب اصلی تیم بازگشته است. کالیدو کولیبالی نیز دوباره در جمع نفرات اصلی حضور دارد و به همراه علی البلیهی زوج خط دفاعی را تشکیل می دهد.

در دو سمت راست و چپ خط دفاعی تغییراتی صورت گرفته و یاسر الشهرانی به همراه سعود عبدالحمید از ترکیب اصلی خارج شده اند و محمد البریک به همراه ناصر الدوسری به عنوان نفرات جایگزین از ابتدا بازی می کنند.

الهلال

در خط میانی نیز سرگئی میلینکوویچ ساویچ به ترکیب بازگشته و جایگزین سلمان الفرج شده است. محمد کنو در کنار او بازی می کند. در سمت راست بخش تهاجمی نیز مالکوم بازی می کند و سالم الدوسری به عنوان وینگر چپ به میدان می رود.

الکساندر میتروویچ نیز تک مهاجم آبی های ریاض است و نیمار نیز پشت سر او بازی می کند تا به طور کلی الهلال نسبت به بازی قبل با 5 تغییر به میدان برود.

ترکیب الهلال:

یاسین بونو – کالیدو کولیبالی – علی البلیهی – ناصر الدوسری – محمد البریک – محمد کنو – سرگئی میلینکوویچ ساویچ – مالکوم – سالم الدوسری – نیمار و الکساندر میتروویچ.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۶۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان