//
کدخبر: ۴۰۱۵۴۶ //

جدول لیگ بیست و دوم| پرسپولیس قهرمان شد مدافع عنوان قهرمانی کم آورد!/ سقوط تلخ کرمانی‌ها بعد از یک سال

در هفته پایانی لیگ برتر، پرسپولیس قهرمان شد و مس کرمان همراه با نفت مسجدسلیمان راهی لیگ دسته اول شدند.

جدول لیگ بیست و دوم| پرسپولیس قهرمان شد مدافع عنوان قهرمانی کم آورد!/ سقوط تلخ کرمانی‌ها بعد از یک سال
به گزارش فرتاک نیوز،

بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید. شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از 30 بازی موفق شدند 66 امتیاز کسب کنند و با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم سپاهان برای هشتمین بار قهرمان لیگ برتر شدند.

سپاهان که با مورایس تبدیل به مدعی جدی قهرمانی بود با وجود برد در بازی با مس کرمان اما به دلیل برد پرسپولیس مقابل نساجی به دومی در این مسابقات بسنده کرد تا حسرت تساوی با ملوان تا همیشه برای این تیم بماند.

استقلال هم با وجود برد پرگل مقابل تراکتور در هفته آخر، در رده سوم لیگ برتر ماند تا نتواند از عنوان قهرمانی خود در لیگ گذشته دفاع کند.

در انتهای جدول اما اتفاقات عجیبی رقم خورد. سقوط نفت مسجدسلیمان به لیگ دسته اول هفته گذشته مسجل شد اما رقابت برای نیفتادن در هفته آخر لیگ، بین نفت آبادان و مس کرمان بود.

مس کرمان اما در هفته آخر با باخت مقابل سپاهان به لیگ دسته اول سقوط کرد. این در حالی است که این تیم این فصل بعد از چند سال دوری از لیگ برتر، به این رقابت‌ها صعود کرده بود اما حالا دوباره این تیم به لیگ دسته اول برگشت!

نفت آبادان اما دست به کار بزرگی زد. این تیم که یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول بود در خانه گل گهر این تیم را شکست داد تا بقای خودش در لیگ برتر را قطعی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۵۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان