//
کدخبر: ۲۱۳۷۳۶ //

خلیلی: باید خودمان را جای بیرانوند بگذاریم/سه امتیاز باارزش پس از بدشانسی گرفتیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید هواداران نباید بدون بلیت به ورزشگاه بیایند.

خلیلی: باید خودمان را جای بیرانوند بگذاریم/سه امتیاز باارزش پس از بدشانسی گرفتیم

محسن خلیلی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

 

سه امتیاز باارزش پس از بدشانسی گرفتیم

 سه امتیاز باارزشی را بعد از بدشانسی بازی قبلی گرفتیم. بازی خوبی انجام دادیم و بچه‌ها باغیرت و تمام توان کار کردند. از هواداران‌مان نیز تشکر می‌کنم که در بازی وسط هفته هم ما را تنها نگذاشتند.

 

پر شدن ورزشگاه نیازمند همکاری سازمان لیگ است

انتظار اینکه ورزشگاه پر شود، نیازمند همکاری بیشتر از سوی سازمان لیگ است. ما تیم پرهواداری هستیم و انتظار داریم که بازی‌های بیشتری از ما در روز تعطیل برگزار شود. فوتبال نیاز به هوادار دارد و تمام دنیا هزینه می‌کنند که تعداد هواداران خود را بالاتر ببرند. ما خودمان این پتانسیل را داریم و اگر با ما بیشتر همکاری شود و بازی‌ها در روز تعطیل برگزار شود، می‌توانیم هواداران بیشتری داشته باشیم، چون بیشتر هواداران سر کار هستند و نمی‌توانند به ورزشگاه برسند. همین تعداد هم که آمده بودند، دست‌شان درد نکند و امیدوارم که باز هم از تیم حمایت کنند.

 

باید خودمان را جای بیرانوند بگذاریم

محسن خلیلی در واکنش به سوالی در رابطه با شرایط روزهای اخیر بیرانوند و حواشی این دروازه بان ملی پوش گفت: این اتفاق تمام شد و رفت. بهتر است دیگر در این باره صحبت نکنیم. به نظرم باید در این خصوص در شهرهای مختلف هم فرهنگ‌سازی هم شود. اگر قرار باشد چند ده هزار نفر به بازیکن و خانواده‌اش توهین کنند، بازیکن هم واکنش نشان می‌دهد و ما باید خودمان را جای او بگذاریم. یک مقدار باید صبر بیشتر شود و هواداران سایر تیم‌ها نیز بهتر با بازیکنان تیم رقیب صحبت کنند. همه‌ی ما ایرانی هستیم و این جوان‌ها نیز سرمایه و آینده فوتبال کشور هستند که باید احترام آنها را حفظ کنیم.

 

بیرانوند بهترین دروازه بان آسیا است

وقتی بازیکن تحت فشار قرار دارد، باید خودش را کنترل کند و در شرایط آرام‌تری تصمیم بگیرد. بیرانوند به‌عنوان بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا در خدمت تیم ملی فوتبال و پرسپولیس خواهد بود.

 

اگر دوست دارید، بیرانوند را دو جلسه محروم کنند

وی در واکنش به این صحبت خبرنگار که محرومیت تعلیقی بیرانوند دو جلسه‌ای بوده و چرا یک جلسه محروم شده است، گفت: به‌هرحال کمیته انضباطی تصمیم گرفته یک جلسه محروم شود و اگر شما دوست دارید، او را دو جلسه محروم کنند.

 

دربی 90/10 نباشد، ما هم اجرا نمی کنیم

خلیلی در پاسخ به این سوال که در بازی دربی قانون 90/10 اجرا می شود و اگر نشود، پرسپولیس در بازی برگشت می تواند این کار را عملی کند یا خیر، عنوان کرد: اگر اجرا نشود، ما هم اجرایی نمی‌کنیم. هم باید در بازی رفت اجرایی شود و هم در بازی برگشت. این جذابیت زیادی دارد که تیم‌ها امتیاز میزبانی خودشان را داشته باشند و دربی هم 90 به 10 شود. اما هنوز مشکلاتی وجود دارد و بلیت فروشی هنوز به درستی انجام نمی‌شود. با این حال باید شرایط بهتر شود. من از هواداران‌مان هم یک بار دیگر تشکر می‌کنم که از سایت بلیت خریدند، به ورزشگاه آمدند و همکاری کردند. ما هم به همکاری دو جانبه از سمت هواداران‌مان و شرکت توسعه نیاز داریم و امیدوارم که این وضعیت روز به روز بهتر شود.

 

قبلا گفته بودیم، بدون بلیت به ورزشگاه نیایید

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد کسانی که نتوانستند وارد ورزشگاه شوند، گفت: قبلاً هم گفته بودیم بدون بلیت به ورزشگاه نیایند. به‌هرحال بیشتر آنها هم گوش کردند و بدون بلیت به ورزشگاه نیامدند. بلیت‌فروشی یک منبع درآمد هم برای باشگاه است که با بلیت‌فروشی حساب باشگاه را شارژ می‌کنند تا درآمدی هم حاصل شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۷۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان