//
کدخبر: ۲۰۴۷۳۴ //

جدایی تیام و حسینی اتفاق نامیمونی بود

معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال با شرکت در یک برنامه رادیوی پس از یک سال در خصوص تمام ابهامات و اتهامات وارده صحبت کرد.

جدایی تیام و حسینی اتفاق نامیمونی بود
به گزارش فرتاک نیوز،

جعفرتوفیقی، معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه تیام به لحاظ حقوقی نمی‌توانست از استقلال جدا شود، گفت: « وقتی در مقطعی تیام نمی‌توانست 200 هزار دلار بدهد و برود، مفهومش حرف ما بود که بازیکن استقلال است. تعبیر ما قانونی بود. دوستان در ادامه از بند قرارداد تیام استفاده کرده و 350 هزار دلار بابت انتقال او گرفتند و از ترانسفر دوم او به یک تیم ترکیه‌ای، باز هم پول گرفتند. بنابراین، حرف ما درست بود که تیام بازیکن استقلال است. نظر باشگاه و تشخیص سرمربی بود که نیومایر و گرو بیایند. شاید فکر می‌کردند این دو جانشینان خوبی برای جپاورف و تیام خواهند شد، دو بازیکنی که با توجه به وضعیت‌شان در استانبول آنها را ریجکت کرده بودیم.

وی افزود: البته زمستان همان سال طبق نظر سرمربی مذاکراتی با گرو انجام داده بودیم که به توافق نرسیدیم. نیومایر اصلاً مورد تأیید ما نبود، چون روزمه‌ای برای آمدن به استقلال نداشت و قبل از آمدن به استقلال اصلاً بازی رسمی نکرده بود. فردای روزی که از ترکیه برگشتیم و تغییر و تحولاتی که در باشگاه صورت گرفت، احساس کردیم دوستان با توجه به تصور اینکه تیام ناز می‌کند، به این جمع‌بندی رسیدند که درآمدزایی کنند.

توفیقی افزود: تیام و سیدمجید حسینی با توجه به حضور استقلال در آسیا طلایی بودند. حسینی با مبلغ 100 هزار دلار و پس از کسب رضایت باشگاه می‌توانست جدا شود. در ادامه دیدید که باشگاه ترکیه‌ای برای جذب حسینی 650 هزار دلار به استقلال پرداخت کرد. جدایی تیام و حسینی اتفاق نامیمونی بود، اما دوستان قریب به یک میلیون دلار درآمدزایی کردند و رفتند گرو و نیومایر را گرفتند. موضوع تیام روشن است و حقوقی‌های فوتبال می‌توانند نظر بدهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۷۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان