تاریخ انتشار: 1398/03/03 10:38
کد خبر: 99007

فتحی: نمی‌گذاریم مجیدی مثل منصوریان شود/این هفته سرمربی استقلال معرفی می‌شود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نمی‌گذاریم مجیدی مثل منصوریان بسوزد و سرنوشت او مثل سرمربی سابق استقلال شود.
فتحی: نمی‌گذاریم مجیدی مثل منصوریان شود/این هفته سرمربی استقلال معرفی می‌شود

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال که در مراسم سالگرد زنده‌یاد ناصر حجازی شرکت کرده بود، هنگام خروج از قطعه نام‌آوران برای دقایقی با هواداران این باشگاه به صبحت پرداخت.

وی هنگامی که با سوالات متعدد تماشاگران استقلال برای جذب مربی مواجه شد، خطاب به آنها گفت: انتخاب مربی یک پروسه دارد.این‌گونه نیست که ما امشب بگوییم حسن بیاید و صبح فردا او در تهران باشد. ما بیش از یک ماه است در حال مذاکره با گزینه‌های مختلف هستیم و پدرمان درآمده است. شما فکر می‌کنید جذب مربی خارجی این قدر راحت است.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: مربیان خارجی مثل ایرانی‌ها نیستند. آنها باید ابتدا درباره جایی که می‌خواهند کار کنند تحقیقات لازم را انجام دهند.

چند نفر از هواداران استقلال خطاب به فتحی گفتند نمی‌خواهیم مجیدی مثل منصوریان شود و آخر علیه او شعار بدهیم که فتحی گفت: من هم نظر شما را دارم. نمی‌گذاریم مجیدی در استقلال سوخت شود. شما اجازه بدهید ما کارمان را انجام دهید، مطمئن باشید تیم خوبی روانه مسابقات خواهیم کرد.

فتحی در ادامه در خصوص این‌که قرارداد بازیکنان بزرگ استقلال با این تیم تمدید می‌شود یا خیر، گفت: ما در تدارک این کار هستیم و اقدامات لازم را هم انجام داده‌ایم. با این شرایط مالی و اقتصادی کشور تمدید قرارداد بازیکنان کار سختی نیست، ولی مذاکرات آغاز شده و اگر شما اجازه بدهید ما این کارها را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شخصی که این روزها در فضای مجازی علیه او مطلب می‌نویسد و قبلاً در باشگاه استقلال سمت داشته، الآن در این باشگاه فعالیت می‌کند، گفت: این بنده خدا که شما می‌گویید (محمودرضا بابایی) اصلاً سمتی در باشگاه ندارد. تا آنجا که من می‌دانم او چند سال است در باشگاه نیست. من یک سال است در باشگاه استقلال رفت و آمد می‌کنم و اصلاً یک‌بار هم این بنده خدا را ندیده‌ام. اینها مطالبی است که در فضای مجازی عنوان می‌شود و بهتر است شما به این شایعات توجه نکنید. تمامی امور باشگاه در اختیار من، علی خطیر و آقای مباشری است و من شخص دیگری را در باشگاه استقلال ندیدم و خودم حکم معاونانم را صادر کردم.

به گزارش فارس، هواداران تیم استقلال در ادامه در خصوص بازگشت تیام از فتحی سوال کردند که وی پاسخ داد: چرا طرفداران نمی‌خواهند دست از سر این بازیکن بردارند. عزیزان من! تیام با باشگاه عجمان قرارداد دارد و رقمی که او می‌خواهد بسیار سنگین است. ما با مهاجمان خوبی صحبت کرده‌ایم و به زودی آنها را جذب خواهیم کرد.

وی در ادامه در خصوص این‌که تکلیف سرمربی استقلال چه می‌شود، گفت: ما سه گزینه را نهایی کرده‌ایم و ان‌شاءالله هفته پیش رو یکی از آنها را انتخاب خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwjkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب استقلال برای دیدار با سپیدرود مشخص شد

احسان خدری: بازیکنان برخلاف قانون و مفاد قراردادشان عمل می کنند
مدیر رسانه اروند در واکنش به اعتصابات اخیر؛