//
کدخبر: ۱۱۲۹۲۳ //

گره کور ستاره جدایی طلب استقلال به دست فیفا باز می شود!

سیدمجید حسینی مدافع تیم فوتبال استقلال که در دیدار با العین امارات آسیب دیده بود دیدا روز سیزدهم این تیم مقابل نماینده قطر را از دست داد.این بازیکن به همراه فرشید باقری و تیام غایبان آبی پوشان در این دیدار حساس هستند.

گره کور ستاره جدایی طلب استقلال به دست فیفا باز می شود!
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از کش و قوس های فراوان با درخواست سیدمجید حسینی مدافع ملی پوش استقلال پرونده جدایی او از این تیم راهی فیفا خواهد شد تا در این باره تصمیم گیری شود.

موضوع جدایی سیدمجید حسینی مدافع ملی پوش استقلال از این تیم وارد فازهای پیچیده تری شد و اخباری مبنی بر ارجاع پرونده جدایی او به فیفا شنیده می شود.

حضور موفق سیدمجید حسینی در ترکیب تیم ملی و در بازی های جام جهانی باعث شد تا این مدافع جوان فوتبال ایران با پیشنهادات خوبی از لیگ های اروپایی روبرو شود و به همین دلیل قصد جدایی از استقلال کند. پس از این اتفاق و اصرار مسئولان تیم مبنی بر ادامه حضور او در جمع آبی ها، این مدافع موفق نشد تا به خوبی و خوشی از این تیم جدا شود و راهی یکی از باشگاه های خواستار خود یعنی ترابزون ترکیه شود.

مجید حسینی معتقد است که با توجه به بندی که در قرارداد وی وجود دارد، می تواند از جمع استقلالی ها جدا شود و در طرف مقابل نیز مسئولان باشگاه استقلال قویا معتقدند این بازیکن با توجه به قرارداد خود نمی تواند از استقلال جدا شود. اکنون از ترکیه خبر می رسد با طولانی شدن پروسه جدایی مدافع ملی پوش ایرانی از تیم استقلال، باشگاه ترابزون ترکیه با درخواست این بازیکن و وکیلش مبنی بر ارجاع این پرونده به فیفا روبرو شده است و قصد دارد با انجام این کار تکلیف این انتقال را یکسره کند.

ترابزون که در روزهای پیش یکی دیگر از ستاره های تیم ملی ایران یعنی وحید امیری را به خدمت گرفته بود مذاکرات خود را با حسینی به فازهای نهایی رساند و در صورت صدور رضایت نامه وی را جذب خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۹۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان