//
کدخبر: ۳۸۶۱۹۴ //

آغاز ثبت‌نام اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام اعزام‌های نوروزی و رمضانی عتبات عالیات از ششم اسفند ماه خبر داد.

آغاز ثبت‌نام اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید کریمی خو در گفت و گویی، با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امسال هم به روال سالهای گذشته برای این دو مناسبت اعزام‌هایی به عتبات عالیات خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برخلاف سالهای گذشته امسال هیچ گونه محدودیت ظرفیتی در اعزام‌ها نخواهیم داشت و همه افرادی که ثبت نام کنند به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات در بازه زمانی ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ تا دوم فروردین ۱۴۰۲ و اعزام‌های ماه رمضان هم در بازه زمانی سوم فروردین تا یکم اردیبهشت سال آینده صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مشتاقان به زیارت عتبات عالیات می‌توانند از  ساعت ۱۰ صبح روز شنبه(ششم اسفند) مصادف با ولادت حضرت ابوالفضل العباس از طریق سامانه سازمان حج و زیارت به آدرس https://atabatorg.haj.ir و  یا از طریق مراجعه به ۲۱ دفتر زیارتی استان برای اعزام‌های نوروزی یا رمضانی عتبات ثبت نام کنند.

کریمی خو با بیان اینکه زائرین از طریق مرزهای خسروی و مهران به این سفر معنوی اعزام می‌شوند، گفت: برای اعزام‌های نوروزی و رمضانی دو بسته سفر شامل بسته ارزان قیمت و بسته معمولی تدارک دیده شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۱۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان