//
کدخبر: ۴۲۳۳۷۳ //

به خاطر داشتن جهانبخش به خودم می‌بالم

مربی فاینورد از علیرضا جهانبخش به عنوان بازیکن تعویضی که همیشه آماده درخشش و گلزنی است و انگیزه اش را از دست نمی دهد، ستایش کرد.

به خاطر داشتن جهانبخش به خودم می‌بالم
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از بازی فاینورد برابر سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا (2-0)، آرنه اسلات به نقش  علیرضا جهانبخش  به عنوان یک ذخیره طلایی اشاره کرد. وینگر ایرانی عصر سه شنبه به عنوان بازیکن تعویضی  وارد زمین شد و موفق به زدن گل دوم تیمش شد. سرمربی فاینورد خوشحال است که همیشه می تواند روی تجربه جهانبخش حساب کند.

1928202

جهانبخش در نبرد مقابل پی اس وی در ابتدای آگوست نقش مهمتری در تیمش داشت، اما تا حدی به دلیل آمدن لوکا ایوانوسک و پیشرفت عالی یانکوبه مینته و لئو سائر با استعداد، اکنون در فاینورد جایگاه قبل را ندارد.

چند حضور اندک و سپس غیبت در سه بازی آخر این را ثابت می کند. این اولین بار نیست که مهاجم 30 ساله در فاینورد در چنین شرایطی قرار می گیرد، اما دیشب بار دیگر ارزش خود را نشان داد و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد تا پرونده بازی خانگی مقابل سلتیک را با ضربه ای تماشایی در دقیقه 76 به سود تیمش ببندد.

1928064

اسلوت در جریان کنفرانس مطبوعاتی گفت: «برای یک مربی فوق‌العاده است که بداند یک بازیکن همیشه آماده و با انگیزه برای ورود به زمین و درخشیدن است. مهم نیست هر چند وقت یک بار به میدان خواهید رفت بلکه همیشه باید آماده باشید. جهانبخش از دسته همین بازیکنان باتجربه است و خوشحالم که او را در اختیار دارم.»

مربی فاینورد ادامه داد: «او می داند که همیشه می تواند برای تیم ارزشمند باشد. امشب دوباره به دلیل غیبت دو مهاجم مجبور شدیم با یک وینگر در پست مهاجم بازی کنیم. سپس ورود علیرضا روند بازی را برای ما بهتر کرد و این یک مزیت بزرگ است که بازیکنی دارید که با خودش تجربه را به زمین می آورد. و چه کسی می توانست مثل او گل بزند؟ او ضربه اش را بسیار مطمئن زد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۳۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان