//
کدخبر: ۳۹۷۷۵۳ //

مودریچ با رئال مادرید به توافق رسید

ماندن هافبک کروات رئال مادرید در این تیم برای یک فصل دیگر قطعی شد.

مودریچ با رئال مادرید به توافق رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

لوکا مودریچ که در سن 35 سالگی هنوز هم بازی‌های درخشانی را از خود ارائه می‌دهد، به مانند کریم بنزما ماندنش در رئال مادرید برای یک فصل دیگر قطعی شد. بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید؛ لوکا مودریچ به طور شفاهی بر سر تمدید قراردادش با رئال مادرید تا پایان فصل آینده به توافق رسید.

طبق این گزارش؛ مهمترین گام در این زمینه برداشته شد و مودریچ در ملاقاتی که با فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید داشته، از علاقه‌اش برای ماندن در این تیم سخن گفته است و پرس هم ضمن قدردانی از او، از این ایده این بازیکن استقبال کرده است. پول برای این هافبک کروات هرگز در اولویت نبوده است.

لوکا مودریچ که قرارداد فعلی‌‌اش با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، گفته می‌شود اخیراً پیشنهاد النصر عربستان را رد کرده است. او در سال 2012 از تاتنهام به رئال پیوست و در این مدت در 480 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 37 گل‌زده و 77 پاس‌گل را از خود به‌جای گذاشته است.

لوکا مودریچ تاکنون به سفیدپوشان مادریدی برای کسب 21 جام مختلف کمک کرده است از جمله سه قهرمانی در لالیگا و پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. او این فصل در 44 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و کنار به ثمر رساندن 6 گل، 6 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۷۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان