//
کدخبر: ۴۱۹۶۵۸ //

علاقه توماس توخل به کار کردن دوباره با بازیکنان چلسی

بایرن مونیخ برای جذب چالوبا، مدافع تیم چلسی، در حال مذاکره با تیم انگلیسی است.

علاقه توماس توخل به کار کردن دوباره با بازیکنان چلسی
به گزارش فرتاک نیوز،

بایرن مونیخ قصد دارد تا پیش از پایان پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، خط دفاع تیم خود را تقویت کند، در حالی که هنوز اجازه جدایی پاوارد به مقصد اینتر را نداده اند. پاوارد خواستار جدایی است و امیدوار است تا در چند روز آینده انتقال خود را تکمیل کند اما بایرن نیاز دارد تا جانشینی برای او جذب کند و چالوبا یک گزینه مناسب برای آن‌ها به شمار می‌رود. توماس توخل ، به دلیل تجربه ای که از همکاری با چالوبا در چلسی دارد، طرفدار بزرگ این بازیکن است و گفته می‌شود که درباره انتقال به آلمان با این بازیکن صحبت کرده است. چلسی پس از جذب اکسل دیساسی برای جانشینی وسلی فوفانا مصدوم، به چالوبا پیامی واضح ارسال کرده که می‌تواند این تیم را ترک کند.

چالوبا علاقه تیم‌های مختلفی را به خود جذب کرده است و در حال بررسی گزینه‌های خود است اما بر اساس گزارش‌ها، انتقال به بایرن و همکاری با سرمربی سابقش، چیزی است که او می‌پسندد.

در حالی که مذاکرات بین بایرن و چلسی در جریان است، تیم آلمانی درباره در دسترس بودن گلگر نیز از چلسی پرس و جو کرده است. هرچند گلگر که آینده کاملا مشخصی در چلسی ندارد، به نظر در استمفورد بریج ماندنی است. علی رغم خرج زیاد چلسی برای جذب کایسدو و لاویا، به نظر می‌رسد که پوچتینو از پیشرفت گلگر راضی است و او را بخش مهمی از ترکیب خود می‌بیند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۶۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان