//
کدخبر: ۲۳۱۷۹۳ //

توماس توخل؛ جدی ترین گزینه هدایت بایرن

اسکای اسپورتس خبر از علاقه بایرن مونیخ به جذب توماس توخل، سرمربی آلمان پاری سن ژرمن داد.

 توماس توخل؛ جدی ترین گزینه هدایت بایرن
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد از اخراج نیکو کوواچ از بایرن مونیخ، نام های زیادی برای هدایت این تیم مطرح شد که در نهایت مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند تا پایان فصل با هانسی فلیک، سرمربی موقت خود ادامه همکاری دهند. اما از همین حالا شایعات زیادی در مورد سرمربی فصل بعد باواریایی ها مطرح شده و به نظر می رسد توماس توخل از شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبا برای رسیدن به این پست برخوردار باشد.

بایرن مونیخ اخیرا تلاش دیگری برای عقد قرارداد با توماس توخل را آغاز کرده و این باشگاه به سرمربی 46 ساله پیشنهاد قرارداد طولانی مدت داد. بایرن مونیخ حتی آماده است که با توخل در همین زمستان یا در نهایت تابستان آینده به توافق برسد و او مهم ترین نامزد هدایت بایرن محسوب می شود.

توماس توخل تا سال 2021 پاری سن ژرمن قرارداد دارد، اما حذف زودهنگام لیگ قهرمانان به منزله پایان او در PSG خواهد بود. اما برخلاف پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ به این سرمربی آلمانی پیشنهاد همکاری بلند مدت داده است. بایرن پیش از عقد قرارداد با نیکو کوواچ نیز با توماس توخل تماس گرفته بود، اما در آن مقطع پاسخ این سرمربی جوان منفی بود. اما ممکن است در آینده نظر توماس توخل تغییر کرده و او این بار علاقمند به همکاری با بایرن مونیخ باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۷۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان