//
کدخبر: ۳۵۳۹۴۶ //
محسن کیایی | دختر محسن کیایی

انتشار متن و تصویری زیبا از محسن کیایی برای دخترش

محسن کیایی متن و تصویری زیبا از دخترش کنار ساحل منتشر کرد

انتشار متن و تصویری زیبا از محسن کیایی برای دخترش
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن کیایی از بازیگران و نویسندگان توانای کشورمان است. محسن کیایی متولد شهریور سال 1360 است. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است. محسن کیایی یک دختر به نام رز دارد.

b84ee6e8-1b95-4642-bb7d-71a2b5948492

 کیایی نوشت: عرضی ندارم بانو فقط یادت باشد امروز که دختری در آینده مادر دختر دیگری هستی و روزی می‌آید که مادربزرگ می‌شوی پس جدا از همه ناپاکی‌ها تو پاک بمان.

بیوگرافی محسن کیایی :

محسن کیایی متولد 6 شهریور 1360 در تهران و در خانواده ای هنرمند است، محسن کیایی علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی نیز فعالیت دارد. برادر او مصطفی کیایی از کارگردانان موفق سینما است. محسن کیایی دانش‌آموخته رشته بازیگری از دانشگاه آزاد است.

محسن کیایی

محسن کیایی فعالیت خود را با سریال کودک بنام "رویای گلی" و سریال "ایپزودی شاهین می‌ خواند" از سال 1379 آغاز نمود اما با فیلم بعد از ظهر سگی به کارگردانی برادرش مصطفی در سال 1388 به سینما وارد شد.

محسن کیایی در سال 1390 با بازی در سریال «راه در رو» به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت دست یافت. بعد از آن در همین سال، بازی در نقش یک روحانی در سریال پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی باعث افزایش محبوبیت او شد.

وضعیت تاهل محسن کیایی :

محسن کیایی و همسرش

محسن کیایی سال ۱۳۸۵ با سهیلا امیر حسینی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر به نام “رز” است. شغل همسر محسن کیایی عکاس و گریمور است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان