//
کدخبر: ۳۴۰۶۰۲ //
ریحانه پارسا

ریحانه واقعاً حالت طبیعی نداره + تصاویر شرم آور

حرف های عجیب ریحانه پارسا !!!

 ریحانه واقعاً حالت طبیعی نداره + تصاویر شرم آور
به گزارش فرتاک نیوز،

ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلوزیون بود. ریحانه پارسا به ترکیه مهاجرت کرد. ریحانه پارسا حواشی زیادی  در فضای مجازی دارد. ریحانه پارسا با سریال پدر به شهرت رسید.

ریحانه پارسا در توئیتی نوشت: یکی از فانتز هام اینه که با یک مرد سیاه پوست ازدواج کنم، نمی‌دونم چرا، اما حس می‌کنم اینطوری به خونه به یه تعادل می‌رسه؛ همش گرگ و میشه!

این درحالی است که ریحانه پارسا به تازگی از نامزد و عشق جدیدش رونمایی کرده بود. ماجرا از این قرار است که ریحانه یک ویدیو منتشر کرده که در آن به یک پسر به اسم آرش می‌گوید "من سنه چوک سوی یوروم" یعنی من خیلی دوست دارم.

ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا اوایل رفتن هر راهی که رفت به بن بست خورد و حتی افسرده شد و برخی رسانه ها نیز خبر خودکشی اش را هم دادند اما خانم بازیگر حالا به گفته خودش حال خوبی دارد. ریحانه پارسا در اینستاگرام نیز با حواشی و تصاویر ناجورش توانست به بیش از 2 میلیون و 600 هزار فالوور برسد. البته وی دو پیج دارد و اون یکی صفحه اش رو با مواردی دیگه مثل فروش قاب عکس های دیجیتالی اش پر کرده اما در ایم پیج تو پست جدید گذاشت که در ادامه مشاهده می کنید.

ریحانه پارسا می خواد فیلم کتک خوردنش رو بسازه!

ریحانه پارسا که به گفته خود در نوجوانی و جوانی مشکلات زیادی رو تحمل کرده و حتی بهش تجاوز هم شده، چندباری به پدر و مادرش علنی فحاشی کرد. اما اینبار ظاهرا در حال ساخت فیلمی از 15 سالگی اش است که توسط پدرش کتک خورده و خاطره و تجربه ای دردناک برای او ساخته شده است.

Untitled (1)

بیوگرافی ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره در سال 94 است و بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد.

ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

ریحانه پارسا

اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است، این سریال در سال 97 از شبکه دو پخش شد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا به نویسندگی و همچنین کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه خاصی دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۶۰۲ //
ارسال نظر
 
  • دوست

    حیف از این دختر

  • زینب

    مگه سیاه پوست چشه که ریحانه حق نداره شوه ر سیاه پوست داشته باشه

  • ناشناس

    با سلام خدا لعنت کنه ریحانه خیلی بی ارزش ه

  • نیما

    این انسان چشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان