//
کدخبر: ۳۳۹۹۵۸ //
ریحانه پارسا | سحر قریشی

سحر قریشی مراقب باشد راه ریحانه پارسا را نرود+ تصاویر

دو بازیگر زن جوان ایران هم چنان در حالا جولان دادن در فضای مجازی هستند.

سحر قریشی مراقب باشد راه ریحانه پارسا را نرود+ تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

این روزها وارد فضای مجازی که می شوی بدون استثنا شاهد هنرنمایی از نوع جلب توجه سلبریتی ها می شوی که هر یک به نحوی در حال جلب توجه و بالابردن فالور های خود هستند تا شاید از این طریق ضمن جلب توجه، به درآمدهای خوبی هم دست پیداکنند.

ریحانه پارسا | سحر قریشی

در بین سلبریتی های حال حاضر ایران و البته در بخش بانوان، شاهد رقابتی سخت بین ریحانه پارسا و سحر قریشی هستیم، با این تفاوت یکی در آن سوی مرزها بدون قید و بند محدودیت های قانونی در حال جولان دادن بوده و هر روز بخشی از آن خود را به نمایش می گذارد که بی تاثیر در جذب مخاطب نیست و برای همین هر روز شاهد افزایش، چشمگیر فالورهای ریحانه پارسا هستیم و هیچ ابایی هم ندارد که تمامی اندام خود را برای مخاطبان به نمایش بگذارد. او هر روز یک موضوع نمایشی برای خود درست می‌کند.
اما سحر قریشی باید بداند در ایران است و باید سعی کند به قاونین احتارم بگذارد و حیف ایت این دختر تا این اندازه برای خود حواشی درست کند و نگرانی ما از آن روزی خواهد بود که راه ریحانه پارسا را ادامه دهد

بیوگرافی سحر قریشی:

سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است. سحر قریشی تنها یک برادر دارد. رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی، آبی و قرمز است. سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد.

سحر قریشی حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

سحر قریشی

بیوگرافی ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره در سال 94 است و بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد.

ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است، این سریال در سال 97 از شبکه دو پخش شد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا به نویسندگی و همچنین کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه خاصی دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۹۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان