//
کدخبر: ۴۶۲۲۶۶ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی

فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ چهارشنبه 23 خرداد ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی چهارشنبه 23 خرداد  ماه 1403 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ یکی از سنت‌های قدیمی و محبوب در فرهنگ ایرانی است که همچنان توسط بسیاری از مردم علاقه مند به این سنت دنبال می‌شود. از طریق فال حافظ، مردم به دنبال پاسخ به سؤالات خود درباره آینده هستند.

در فال حافظ، بعد از انتخاب یک شعر تصادفی، با استفاده از گلچینی از کلمات، پاسخ به سؤالات مطرح شده را پیدا می‌کنند. فال حافظ به عنوان یک روش پرطرفدار جهت پیش‌بینی آینده و شناخت بهتر خود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

اشعاری که دعوت به صبر می‌کند، در حقیقت نویدِ آینده‌ای بهتر و روشن را می‌دهد و از این نظر، صبر پیشه‌کردن هم برای تحققِ آرزوها و خواسته‌هاست.

فال حافظ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 130 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اسیر رنگ رخسار و ظواهر زیبا شدی و خود را به دردسر بسیاری افکندی. بدان که به هر کسی نمی توان اعتماد کرد حتی اگر از خویشان و نزدیکان باشد. هرگز در زندگی از بنده خدا توقع خدمت و لطفی نداشته باش. هرچه می خواهی به دامان خودش چنگ بزن که قادر مطلق است. غصه گذشته را مخور ولی از این تجربه پند بگیر. از گذشته توبه کن و زندگیت را از نو بساز که کامیابی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا چهارم می فرماید:

* وقت سحر بلبل برای باد صبا حکایت کرد که عشق روی گل مرا آواره و نالان کرده است.

* باد ملایم بامدادی را وقت خوش باد که درد عاشقان شب زنده دار را درمان کرد و روی بند از چهره گل برداشت و گیسوی سنبل را چنگ زد و تکمه قبای غنچه گل را باز کرد.

* در همه جا بلبل عاشق در حال گریه و زاری است فقط در این میانه باد صباست که با ناز زندگی می کند.

* عشق از آن رنگ و رخ گل به دلم خون انداخت و دلم را خون کرد و گلشن به خارم مبتلا کرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- عاشق کسی یا چیزی شدی که برای شما ناراحتی و درد فراوان به همراه داشته و دارد. درحق شما ستم روا شده و به محبت های شما بی لطفی و بی مهری گردیده است. به زودی خداوند شما را به پاس تحمل این رنج ها، به مقام بلندی می رساند و ثروتی به دست می آوری که همه را مبهوت خود خواهید ساخت. به شرط آنکه اولاً با افراد سیگاری و معتاد مطلقاً نشست و برخاست نکنید، ثانیاً به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و سوره مبارکه هود آیه ۸۰ تا ۱۱۰ را با معنی و حضور قلب بخوانید و نذر خود را ادا کنید.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: موفق و پیروز، خیرخواه، عاقل، به موقع صبور و آرام، صلح جو، هنرمند، با سلیقه، نجیب، با وفا، خوش بین، مشاوری عالی، متین و مودب، اصیل، معتدل، با شخصیت، مهربان، خوشرو و با اراده.

با این ویژگی ها حیف است خود را به مسائل کوچک سرگرم کنید. پس با اراده، علاقه، تلاش و سرعت عمل اقدام کن تا موفق شوید.

۴- یکی از نزدیکان سخت به کمک خانواده شما نیاز دارد. پس برآورده کردن نیاز خانواده شما محبت فرماید.

۵- پشت گوش اندازی هم اندازه ای دارد. او تحمل را از دست تصور می کند که از بگو و مگوهای گوناگون خسته شده است. او تصور می کند که از متانت و حوصله اش سوء استفاده شده. بنای بد رفتاری را دارد. بنابراین با ملاحت و زیرکی دل او را به دست آورید تا طلای ناب زیر پای شما نثار کند.

فال حافظ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 329 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

کارها برایت مهیا شدند و با شانس و اقبالی که روبه رو شدی توانستی به اهداف و آرزوهای دیرین خود برسی. اکنون بیش از این طمع کردن و به دنبال هوی و هوسها رفتن به صلاح تو نیست. کاری که آغاز کرده ای بهترین انتخاب برای توست. از این راه برنگرد زیرا مسیری بهتر از این نخواهی یافت و با ادامه این مسیر به کامیابی و سعادت خواهی رسید.

فال حافظ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 157 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی قدرشناس هستی و اگر از کسی محبت ببینی تا پایان عمر فراموش نخواهی کرد. در کار خود پابرجا و مصمم هستی و همین صفت نیکو تو را در کارهایت یاری نموده است. اگر از سوی او بی میلی و بی اعتنایی می بینی واقعی نیست بلکه شیوه دلبری و دلداری است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا پنجم می فرماید:

* هر کسی که با سبزه صورت تو خیال عشقبازی داشته باشد، تا زنده باشد پای از محیط عاشقی بیرون نگذارد.

* من از داخل قبر مانند لاله خونین کفن سر بلند می کنم زیرا داغ عشق تو در میان دل من پنهان خواهد بود.

* چون گل از پرده غنچه مانند شراب از حجاب خم بیرون بیا و به محفل ما گام بگذار که زمان دیدار ما دیگر بار معلوم نیست و میسر نمی گردد.

* ای گوهر یکدانه تو کجایی که از خیالت، چشم چون دریا شده است و با یاد خیالت بی اختیار گریستم. حالا بیا و ما را از این گریه و هزن رهایی بده.

* از هر مژه ای اشک جاری است اگر میل تماشای کنار چشمه را داری، بیا و چشمه چشم مرا تماشا کن.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ثبات قدم و پایداری را از دست مده تا این نیت بر آورده شود و برای اجرای آن مقدمات کار را فراهم کنید، به شرط آنکه عقل، اراده، ثبات قدم و سرعت عمل را از یاد نبرید.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و پس از زیارت، نذری کنید و در یکی از شب ها، سوره مبارکه البقره آیه ۱۷۵ تا ۱۹۵ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است.

۴- مسافرتی سودمند در پیش دارد و ملاقاتی مهم خواهید داشت. در معامله ای ضرر کرده اید، به زودی جبران می شود. توان صبر کردن برای رویارویی با آنچه باید روی دهد، برای مواجهه با آنچه روی می دهد، مقاومت و آرامش و تحمل و آزاده بودن می باشد.

۵- کسی قصد فریب دارد. بگویید خانواده یتان مواظب باشند. بیمار شفا می یابد. ۳ فرزند در طالع دارید. به همسر و پدر و مادر توجه بیشتری داشته باشید. سفر کرده ای دارید که کارش خوبست.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب، دلربا، عاشق پیشه، آتشین مزاج، خون گرم، مهربان، زود رنج، کم حرف، گردشی، اهل مد و لباس، شیک پوش، اهل عطر، با استعداد، کم کار، خوش شانس و سخاوتمند.

فال حافظ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 396 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سالهاست در انتظار وقت مناسب بوده ای، اکنون آنچه منتظرش بودی از راه رسیده است، تعلل نکن، وقت را از دست مده. اگر می خواهی به مقاصد خود در زندگی برسی و زندگی همراه با آرامش و نشاط داشته باشی، اکنون باید رنج تلاش و زحمت را به خود هموار سازی، ولی هرگز پای خود را از راه صواب بیرون نگذار و عزم خود را در انجام امور خیر جزم کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- بیش از اندازه زندگی را به خود سخت می گیرید و از هر چیزی دلخور و عصبانی می شوید. با همه سر ناسازگاری و دعوا دارید. در حالی که دنیا آن قدر بقایی ندارد که مرتبا در تشویش زیاده طلبی، اضطراب و دادخواهی باشید. قدری با مهربانی و حوصله عمل کنید.

۲- از اینکه در مورد کار و موضوعی با شکیبایی پیش می روید، عیب بزرگی است زیرا زمان را از دست می دهید و امکانات را به باد خواهید داد. این اندازه با تانی گام برداشتن، سهل انگاری است. پس با دقت، سرعت عمل و تلاش گام بردارید که رقیبان در راهند و شما باید از آنها پیش بیفتید.

۳- به زودی به مسافرتی می روید و در این سفر ملاقاتی روی می دهد که بسیار جالب و تحول برانگیز خواهد بود. شما در این مسافرت مسیر زندگی خود را تعیین خواهید کرد.

۴- کسی که به شما عشق می ورزد، اول او را امتحان کنید تا فریبش را نخورید چون دنیا فریبکار است.

۵- یکی از اقوام نیاز مبرم به پدر یا همسر یا برادر شما دارد. به او بگویید که از کمک کردن به او دریغ نکند و سعی نماید حاجتش را برآورد. افسردگی و سردی زمستان محصول کج ایستادن خورشید است. تنها با راستی اوست که بهار می آید.

۶- از مسافر خبرهای خوش دریافت می کند. در یک میهمانی برخوردی زیبا روی می دهد که به نفع شماست. نسبت به زندگی خوش بین باشید زیرا انسان های بدبین اغلب اوقات افسرده اند. بنابراین توصیه می کنم عینک خوش بینی بر چهره بزنید تا شاداب بمانید.

۷- پیامبر اکرم (ص) می فرماید: "هر چه ایمان انسان زیادتر شود، علاقه اش به همسر خود بیشتر خواهد شد." (میزان الحکمه جلد ۴ صفحه ۲۸۷۵)

۸- رنجشی که در دل دارید، زاییده افزون طلبی و کم لطفی است که از هر دو طرف حاصل شده است. به سخنان این هفته او گوش کنید و مطالب گذشته را کلا فراموش نمایید تا راحت تر باشید. به او بگویید او شخصی است که فردا زیر قولش خواهد زد پس دقیقاً مواظب باشید.

فال حافظ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 440 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به جای آنکه پیوسته از آرزوهای دور و دراز خود صحبت کنی و در دنیا و جاذبه هایش غرق شوی به لطف و مرحمت الهی بیندیش که همانا کلید گنج مقصود ارتباط با پروردگار است و دعای خیر والدین در این راه بهترین یاور، پس هرگز از آنها غافل مشو و روح الهی خود را بشناس و به آنچه خدا نصیبت کرده قانع باش و از همنشینی با نااهلان بپرهیز که خلقت انسان مقصودی والاتر از اینها داشته است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- خیلی درباره این نیت و رسیدن به آن از دیگران سوال می کنی. قدری اندیشه و خلاقیت توام با توکل داشته باشید تا موفق شوید. مسلم بدانید که این کار و نیت به موقع انجام خواهد گرفت.

۲- اطرافیان را آزار ندهید. زیرا حرکت دو روز قبل شما دور از ادب بود. دل اطرافیان را به دست آورید تا خداوند به شما کمک کند.

۳- همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. دعا کنید که گشایش بسیار حاصل خواهد شد.

۴- آرزو و هدف شما بالاتر از خواسته های معمول است. پس نیاز به تلاش و کوشش بیشتری دارد. هر چه می توانید، دل را به سوی خدا متوجه کنید و با مساعدت از ائمه اطهار اقدام نمایید.

۵- جای هیچ گونه نگرانی نیست. بیمارتان شفا می یابد حتی به مسافرت زیارتی و سیاحتی خواهد رفت. مسافرتان خبرهای خوشی از موفقیت خواهد داد. در امور علمی پیشرفت خواهید کرد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: خوددار، روابط عمومی بالا، باهوش و زیرک، محکم و ثابت، باوقار، دلربا و دارای آینده روشن.

فال حافظ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 111 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

فرصتی به تو روی می آورد که با توجه به موقعیت فعلی ات هیچ توقع آن را نداشتی. حالا همه چیز بستگی به خودت دارد. اگر می خواهی به فرجامی نیک برسی، باید در این راه از جان و دل مایه بگذاری، زیرا این راهی است پر خطر که مشقات و رنجهای فراوان دارد. از حرف بیهوده مردم نترس و با اطمینان قدم به جلو بگذار که موفقیتت حتمی است. ضمن آنکه از انجام کارهای روزانه خود غافل مشو چه گردش ایام همیشگی است و باید با آن گشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: مخترع، حساس، بی ریا، قابل انعطاف، با حس ششم قوی، شیطان و بلا، مرموز، سیاستمدار، پر از جاذبه، اهل کشف، موافق، برنده، پرحافظه، لجباز و زود رنج.

۲- مدتی است که دل مشغول می باشید و مدام شور و غوغا در درون خویش حس می کنید و قلبت آرام نمی گیرد. فکر می کنید که به شما ظلم و ستم روا داشته اند. تا اندازه ای درست است ولی تماماً این چنین نمی باشد. زیرا اعمال انسان، نتیجه کردار انسان می باشد و هر کاری بازتاب گذشته است. این دنیا، دار مکافات است. پس غمگین نباشید. با اراده اقدام کنید.

۳- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و سوم می فرماید:

* چون عکس جمال تو ای محبوب ازلی، در آینه ضمیر عارف پدیدار شد، او از شدت شادی و نور معرفت و سرور تصور کرد که به مقام جمع و قرب رسیده و دلش جلوه معشوق گشته است.

* جمال و چهره تو در آینه هستی جلوه ای نمود و از آن تجلی این همه نقش گوناگون در آینه گمان بوجود آمد و هر کس از آن جلوه به گونه ای تفسیر کرد.

* صورت های زیبا و عکس هایی که در آینه دل عارفان ظاهر می شود، در حقیقت پرتوی از جمال ساقی ازلی است که در جام هستی می افتد.

۴- دنیا را نباید به خود سخت گرفت. این اندیشه یک تصور بیش نیست. اگر می خواهی انجام گیرد، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری کنید و سوره مبارکه السبا را با حضور قلب و معنی بخوانید. شاید گشایش حاصل شود. وضع مسافر فرقی نکرده است. بیمار به حال خود خواهد بود. موفقیت با صبر و حوصله و تلاش به دست می آید.

فال حافظ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 265 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عاشق و دلباخته ای و برای رسیدن به معشوق خود، عجله و شتاب بسیار داری و بیقراری می کنی و این در حالی است که خود بهتر می دانی برای انجام این نیت هنوز زود است، اما بدان که او هم به تو تمایل بسیار دارد و ناامید مشو. با صبر و شکیبایی در انتظار روز وصل باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- بی تابی و بی قراری شما موجب و سببی ندارد زیرا کار عشق و محبت، انتظار و امید و ناامیدی است. اگر انسان برای هر کاری پریشان گردد، قدرت و سرعت عمل را از دست می دهد. با اندکی واقع گرایی و تهیه مقدمات به مراد خود می رسید و به زودی شاهد مقصود را در آغوش می گیرید.

۲- چرا اینقدر روز و شب به فکر او هستید؟ توکل بر خدا کنید. زیرا این نیت دارای فراز و نشیب ها و سختی هاست. اگر قادر به انجام آن هستید، اقدام کنید وگرنه صرف نظر نمایید اما این کار با کوشش و اراده عملی است.

۳- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:

* لعل لب تو که ساقی ماست، در روز آغاز، یک جرعه از ساغر می به من داد که تا این زمان از مستی آن از خود بی خود هستم.

* ای آنکه گفتی جان بده تا جانان آرام دلت باشد و آرامش خاطر بیابی، جانم را به او تسلیم کردم اما هنوز آرام و قرار ندارم.

* حافظ داستان لب لعل یار را با خامه نوشت. از آن زمان تا هم اکنون آب زندگانی از قلم های من روان می باشد و به سخن من جان می بخشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید که گشایش حاصل می شود. اصولاً انسان برای مبازره و تلاش و تقوی آفریده شده است. کوشش شما کار خود را خواهد کرد و به مرادتان می رسید. پس تردید و وسواس نداشته باشید.

۵- اگر می خواهید در معامله ای سود ببرید، سوره مبارکه الاسراء از آیه ۱۰ تا ۲۰ را در ۷ شب متوالی با حضور قلب و معنی بخوانید و معجزه آن را ببینید.

فال حافظ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 339 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

آرزوها و اهداف بزرگی در سر داری و برای رسیدن به آن سعی و تلاش می کنی. خودت هم می دانی که از عهده این کارها بهتر از هر کس دیگری بر می آیی، اما گاهی عجولانه و شتابزده عمل می کنی. کمی صبر و حوصله به خرج بده، همه مشکلات حل خواهند شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم و ششم می فرماید:

* بشتاب که لعل و مروارید اشک خود را برای افشاندن در پای تو از گنجینه قلب و دل به خزانه چشم می آورم.

* در آرزوی خبر خوش وصال دوست دیشب تا صبح، چراغ روشن چشم را بر رهگذار باد قرار دادم و کاری بوده و بی نتیجه کردم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از آنجایی که شما در انتظار خبری خوش به سر می برید و امید آن داری که از جایی و کسی به شما کمک برسد، باید بدانی که جوش و خروشتان بی جهت و ناشی از تردید، دودلی و وسواس بیش از اندازه شماست.

۳- به شما مژده می دهم که این نیت به زودی عملی می گردد و با شکیبایی و توجه به تمام جوانب، منتظر انجام آن باشید. شما دارای زندگی آرامی هستید اما برخی نمی گذارند بویژه شخصی چاق، گندمگون با دست های درشت.

۴- مسافر به زودی تغییر مکان می دهد و از نظر شغلی وضعی بسیار خوب خواهد داشت. خرید و فروش هر دو سودآور است. مسافرت را توصیه می کنم و سفری عالی در پیش دارید. به زودی پولی به شما خواهند داد. از آن پول صدقه هم بدهید. یکی از اقوام نزدیک نیاز مبرم به کمک شما دارد و دچار دردسر بزرگی گردیده است ولی خجالت می کشد که ابراز دارد. پس شما به او کمک کنید.

۵- به زودی خوابی خواهید دید که در یکی از مشاهد متبرکه هستید. نشانه آنست که فردی خوشبخت و با اراده هستید که آینده ای درخشان همراه با ایمان خواهید داشت.

۶- از طریق موبایل و اینترنت خبرهای خوب و مژده های عالی دریافت می کنید اما فریب نخورید. بسیار عاقل و هوشیار باشید.

فال حافظ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 193 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی هستی که ظاهر و باطنی یکسان داری و به همین علت در زندگی خود با مشکلات بسیاری روبرو شده ای، اما بدان که خدا به سبب قلب پاک و نیت خالصی که داری بهترین ها را در تقدیر تو نوشته. پس به او و کتاب مقدسش و ائمه معصومین توسل بجو تا از مشکلات و گزند دشمنان در امان باشی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- همه شما را دوست دارند و از مصاحبت شما لذت می برند اما شما باید موقعیت خویش و خانواده اصیل خود را درک کنید و به پدر و مادر که سخت حواس آنها متوجه شماست توجه کافی مبذول دارید وگرنه موفقیت کمتری نصیب شما می شود

۲- این نیت حتماً عملی است و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد اما بهتر است سرعت عمل و دقت داشته باشید و ازعالمی ودانشمندی حتماً برای حل مسایل و اشکال های کار خود کمک بگیرید که راه موفقیت است

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: اصیل، کمال گرا، درسخوان، آرام و محتاط، نکته سنج، محترم، دلپذیر، پرتوقع، نجیب، رفیق باز، منطقی، باهوش، احساساتی، صلح جو، قابل اعتماد، قوی، سالم، مدیر، روشنفکر، مذهبی، عاشق گردش و خرید، با اراده، وسواسی، گاه مردد، آماده کار و خدمت به دیگران، انعطاف پذیر و گاه سخت گیر.

۴- حضرت حافظ در بیت پنجم و هفتم می فرماید:

* ادعای عاشقی کردن و از یار گله نمودن، بعید می باشد و چه لاف و دروغ بزرگی است. چنین عشق ورزانی، شایستگی وصال ندارند و سزاوارند که همیشه گرفتار فراق و هجران باشند.

* خفاش کور و ناتوان قادر به وصال آفتاب نیست. چه در آینه خورشید جهان هستی دیده روان سرگشته آنند تا چه رسد به کوردلان.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۵- رنگ آبی کم رنگ، نیروی جسمانی شما را قوی می کند و بر زیرکی و متانت شما می افزاید و آرامشی را در شما بوجود خواهد آورد و برازندیتان می باشد. بدانید که تمام ترس هایتان را خودتان به وجود می آورید.

به قول ویکتور هوگو: "ما با دشمن برخورد کردیم و آن دشمن خود ماییم."

فال حافظ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 371 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

هرچه می توانستی در راه رسیدن به نیت خود کوشش کرده ای. غم و اندوه بسیاری را تحمل کرده ای و به قول معروف بسیار به این در و آن در زده ای، ولی اکنون از کرده خود پشیمانی چون فکر می کنی تمام تلاشت بیهوده بوده، اما حقیقت چیز دیگری است. رسیدن به مقصود شاید کمی دیر برای تو امکان پذیر شده است ولی حتما میسر می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:

* این کشتی سرگشته زندگی چگونه می تواند از این جا برود در حالی که جان را در سر عشق و محبت آن گوهر یکدانه گذاشتیم.

* منت خدای را آن کسی که ما او را عاقل و فرزانه می دانستیم، مانند خودمان عاشق و بی دین بود و رسوای عالم شد.

* چون حافظ تنها به خیالت قانع و راضی بودیم. ای خدا چه گدا همت و بیگانه سرشتیم زیرا وقتی شایستگی وصال باشد، با خیالش قانع شدن نشانه دیانت و پستی است و سزاوار نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- انجام این نیت بسیار زود است و اصولاً چون شما شخصی کم حوصله و عجول می باشید، توقع دارید تمام کارها بر وفق مراد و درخواستتان انجام گیرد. در حالی که این وضع برای هیچ کس حتی صاحبان قدرت نیز نمی تواند به وجود آید.

۳- اگر از این فکر صرف نظر کنید یا فعلاً آن را رها کرده و به زمان دیگر موکول سازید، هم خود را راحت کرده اید و هم نیرویتان را صرف پیشرفت و ترقی خواهید ساخت. زیرا مقدمات این نیت کاملاً فراهم نمی باشد و هر چیزی مقدماتی دارد که باید فراهم شود.

۴- به زودی ملاقات مهمی خواهید داشت که بر اثر آن زندگی شما تغییرات کلی خواهد نمود. پس لطفاً عجله نکنید.

۵- مسافرتی مهم در پیش دارید که سودمند می باشد. کسی از شما رنجیده خاطر است، هر چه زودتر دل وی را به دست آورید. مسافر حالش خوبست ولی کارش تا مدتی طول خواهد کشید.

۶- آنکه نگاهش را به آینده پرتاپ می کند، دانه های کوچک درختان بارور و تناور را می تواند ببیند ولی آنکه امروز را نگاه می کند، برگ کوچک و خشک را نظاره خواهد کرد. شما از کدام دسته اید؟

۷- موبایل و اینترنت شما را شیدا می کند ولی عاقل نمی سازند زیرا از آن طرف خبر ندارید.

فال حافظ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 237 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی پیش از کسی که به او علاقه داری پاسخ منفی گرفتی و از بخت خود گله داری. ناامید و مایوس شده ای و فکر می کنی زندگی برای تو تمام شده ولی واقعیت این نیست. بیش از این عمر خود را با خیالبافی تلف نکن و زندگیت را از نو شروع کن، خدا با توست و یاریت خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت اول تا سوم می فرماید:

* جانم به لب رسید و به آرزوی تو نرسیدم. فریاد که بخت ناسازگار من از خواب غفلت بیدار نمی شود.

* باد بهاری غباری از کوی محبوب به چشم من افکند. چنان که از آن پس چشمه بقا در برابر خاک کوی محبوب در چشم من بی ارزش است.

* تا بالای افراشته تو را در آغوش نگیرم، نهال آرزوی من ثمر نمی دهد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- زیاد به این نیت توجه دارید و فکر می کنید. برای شما جنبه حیاتی دارد و اگر خود را به آب و آتش بزنید. ارزش انجام آن را دارد ولی بنده به شما گوشزد می کنم که توکل بر خدا کنید زیرا هنوز مقدمات لازم اجرای این نیت از هر جهت فراهم نشده. اگر می توانید صرفنظر کنید. وگرنه با فعالیت و اندیشه و دقت اقدام کنید که رقیبان درکارند ولی شما از قافه عقب مانده اید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر کنید و سوره مبارکه الاعراف از آیه ۱۰۰ تا ۱۴۲ را با حضور قلب بخوانید.

۳- به شما توصیه می کنم دل کسی را که این هفته به درد آورده اید، هر چه زودتر بدست آورید که او مستجاب الدعوه است.

۴- مسافرتی خوب در پیش دارید. زندگی نسبتاً خوبی دارید ولی با لجبازی و بگو و مگو خرابش می کنید در حالی که می توانید مانند عسل از شیرینی آن استفاده کنید. همسری مهربان خواهید داشت. سه فرزند در طالع دارید. بیمار تغییر نمی کند. خرید و فروش یکسان است اما ملاقات مهمی در پیش دارید که باعث پیشرفت و سود شما یا همسرتان می شود.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، مظلوم، پشتکاردار، دوست داشتنی، صمیمی، با سلیقه، قدر شناس، خوش باطن، حساس، با وفا، سخاوتمند، نظر بلند، خوش بین، با شرف و با وجدان، خوشگل و جذاب، قادر به هر کاری و با اراده.

فال حافظ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 238 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همیشه بدست آوردن چیزهای گرانبها و پر ارزش با سعی و تلاش بسیار و رنج فراوان میسر می شود. برای آنچه گرانبهاست باید بهای گزاف پرداخت، پس تو نیز اگر می خواهی به آن گوهر گرانبها دست یابی باید بهای سنگینی پرداخت کنی و هرگز ناامید نشوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- آن یار و محبوب نیز چون شما بسیار نگران و آشفته است. پس باید بدانی که عشق راهی پرخطر دارد ولی رنج و ناراحتی آن بی نهایت شیرین و دلپذیر است. به همین جهت عشق قبل و قال ندارد بلکه حال و معانی و شور دارد.

۲- با صبر و شکیبایی میتوانی شاهد مقصود را درآغوش گیری و با توکل برخداوند، بر پله های پیروزی پا گذاری. اما اگر بیش از اندازه وسواس و تردید داشته باشی، موفق نخواهی شد. بنابراین نباید حوصله را از دست بدهی بلکه بال های امید خود را در سرزمین مقصود آماده سفر سازی.

۳- این نیت پسندیده است و شما انسانی مهربان ولی زود رنج هستید. با زخم زبان دیگران را آزار می دهید. سعی کنید گاو نه من شیرده نباشید. بلکه به همه عشق بورزید به ویژه به همسر مهربان و پدرو مادر عزیز، محبت داشته باشید.

۴- سفر کرده می آید. سفری در پیش دارید. سودی بدست می آورید. مقامی در نظر دارید. خرید و فروش هر دو خوب است اما مواظب حیله دیگران باشید. آگاه باش تقلید مرگ، خلاقیت است.

۵- مدتها در انتظار تغییر شغل یا مکان می باشید. تا دو ماه دیگر گشایش پیش می آید و آنگاه اقدام کنید. چون بدون مطالعه ضرر خواهید کرد.

۶- سختگیری بی جهت موجب آزار دیگران می شود. پس قدری مهربان و با گذشت باشید تا خود و دیگران راحت زندگی کنید. شما آینده ای بسیار درخشان و روشن در پیش دارید.

۷- حضرت حافظ در بیت های سوم، پنجم و ششم می فرماید:

* مانند نسیم هنگام صبح از چمن گذشت که گل به سبب بوی تو چون صبح، جامه پاره کرد و باز شد.

* بیا غم و غصه دل را به تو بگویم زیرا تو که نباشی، مجال گفت و شنیدن ندارم.

* اگر بهای دیدار تو، جان من باد، من این متاع ناقابل را تقدیم می کنم زیرا وصال تو با ارزش تر از جان من است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۲۲۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد